Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Funderar äldre kvinnor på yngre män?

Varför skulle man som äldre kvinna inte kunna fantisera om yngre män? Jag är 45 och har inte bara låtit det stanna vid fantasier kan jag säga. Min nuvarande romans/KK/whatever är 23. Innan honom hade jag en 24-åring, men hen blev tyvärr kär i mig och jag var tvungen att avbryta (det var inte pga åldersskillnaden jag inte ville mer). Har haft regelrätta förhållanden med yngre också. 

• Anonym (A)
    Noname00 skrev 2025-02-28 09:49:26 följande:

Jag tror äldre kvinnor är fler som träffar yngre män för sällskap än att vara tillsammans med en rejält yngre.

Jag har haft seriösa relationer med mycket yngre. 
  • Anonym (A)

Jag hade sex med min 23-årige flamma igår och själv är jag 45 (kvinna). 

• Anonym (A)
    Anonym (Kul) skrev 2025-03-15 15:20:04 följande:
    Hur träffades ni?
    På nätet. Och det är lite mer seriöst än bara sex, båda har känslor. 
  • Anonym (A)

Min pojkvän är 23 år. Själv är jag 45. Så svar ja. 

• Anonym (A)
    Anonym (Po) skrev 2025-04-27 16:53:18 följande:
    Har ni fått negativa kommentarer från era kompisar eller familjemedlemmar?

Inte från min mamma eller vänner (mina vänner är dock extremt öppensinnade då jag umgåtts mycket i polykretsar och liknande). Väljer dock vilka jag ska berätta för. Det finns personer jag vet som hade reagerat negativt, men det är personer som alltid har åsikter om det mesta som sticker ut. 

Jag har fördelen att se ungdomlig ut, så folk som inte känner oss har gissat att jag kanske är 8-10 år äldre än honom. De skulle bara veta. :p Vi kan ha lite kul åt sånt i hemlighet. Får aldrig kommentarer eller blickar av utomstående iaf, även om vi går helt öppet på stan och liknande (dvs kysser varann in public osv). 

Svar på tråden Funderar äldre kvinnor på yngre män?