Hur finns sexuella kontakter utanför relation?
Jag är en 35-årig man som sedan många år lever i en relation med ett sexliv som på det stora hela har varit mycket tillfredställande. Dessvärre har min partner de senaste åren blivit allt mindre intresserad av sex. Jag har under denna tid utvecklat ett allt starkare begär efter att ligga med andra kvinnor, för att stilla min sexuella aptit. Jag har tills nu lagt locket på men börjar allt mer känna ett behov av att vara åtrådd, njuta av andra kvinnors kroppar och dela med mig av min egen kropp och mina sexuella förmågor.Jag vill inte vara otrogen utan vill föreslå att öppna upp vår relation för sexuella möten med andra. Då jag har noll erfarenhet av kontaktsidor på nätet så undrar jag vilka som är lämpliga att använda sig av.
Bodycontact verkar för kinky och trashigt för mig, samt att det tycks gå typ hundra män på varje kvinna. Är mer intresserad av ett vackert ansikte än ett blurrat ansikte med en kuk i munnen, om ni förstår.
Vill gå på dejt men med huvudsakliga syftet att ha sex (om allt klaffar så klart). Är Tinder bra för detta ändamål? Söker alltså absolut ingen relation med någon utan en förutsättning - också för mig - är att varje ligg endast sker en gång.