• Anonym (Hingst)

Hur finns sexuella kontakter utanför relation?

Jag är en 35-årig man som sedan många år lever i en relation med ett sexliv som på det stora hela har varit mycket tillfredställande. Dessvärre har min partner de senaste åren blivit allt mindre intresserad av sex. Jag har under denna tid utvecklat ett allt starkare begär efter att ligga med andra kvinnor, för att stilla min sexuella aptit. Jag har tills nu lagt locket på men börjar allt mer känna ett behov av att vara åtrådd, njuta av andra kvinnors kroppar och dela med mig av min egen kropp och mina sexuella förmågor.

Jag vill inte vara otrogen utan vill föreslå att öppna upp vår relation för sexuella möten med andra. Då jag har noll erfarenhet av kontaktsidor på nätet så undrar jag vilka som är lämpliga att använda sig av.

Bodycontact verkar för kinky och trashigt för mig, samt att det tycks gå typ hundra män på varje kvinna. Är mer intresserad av ett vackert ansikte än ett blurrat ansikte med en kuk i munnen, om ni förstår.

Vill gå på dejt men med huvudsakliga syftet att ha sex (om allt klaffar så klart). Är Tinder bra för detta ändamål? Söker alltså absolut ingen relation med någon utan en förutsättning - också för mig - är att varje ligg endast sker en gång.

• Svar på tråden Hur finns sexuella kontakter utanför relation?
  • Anonym (Leif-Åke)
    Anonym (Kasst) skrev 2024-12-30 12:37:51 följande:

Som kvinna kan jag säga att även om jag letat kk hade jag absolut inte velat ha sex bara en gång. Första gången är ju bara uppvärmning, det tar en handfull gånger innan en man har lärt sig min kropp och mig tillräckligt bra för att kunna ge mig fantastisk sex. Att träffa en man för att bara ha sex en gång låter totalt ointressant för mig och säkert många andra kvinnor. 

Gäller nog lika mycket för män. Själv har jag aldrig haft toppensex på första försöket. Nu har jag legat med min fru cirka 1.458 gånger, de senaste 27 åren och vi börjar bli riktigt, riktigt bra på det.
  • Anonym (Drömmen om en kollega)
    Anonym (M) skrev 2024-12-30 09:55:55 följande:
    Du tror att det är det praktiska som är avgörande för henne, inte det känslomässiga?

Är du ok med att hon också träffar andra?
    Varför ska hon träffa andra för? Det är ju hon som vill ha mindre sex än mannen, alltså har hon inget behov av att träffa ytterligare en person! 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Hingst) skrev 2024-12-30 12:24:13 följande:
    Under samtycke och utan utbyte av pengar vet jag inte vad det har med ?eskortservice? att göra. Engångsligg eller one-night-stand kallades när jag var i gång. Det är väl inget konstigt med det?

Jag menade att du vill ha samma sak som de flesta vill ha av en eskort men du vill ha det gratis. Alla är ju olika men jag tror att de flesta även om de bara är ute efter sex helst vill ha något mer långvarigt.

De enda riktiga one night stands jag har haft var väl när jag var yngre och hade druckit mycket och råkat ligga med nån som jag ångrade och verkligen inte ville ligga med igen. Eller kanske nån gång om killen inte hörde av sig efter han hade fått ligga. Som tjej känns det oftast inte som att det är något man medvetet letar efter , speciellt inte med en gift man. Och speciellt inte i din ålder. Just nu är jag höggravid , småbarnsmamma och i ett förhållande sen många år men skulle jag bli singel (är i din ålder) skulle jag verkligen inte leta efter engångsligg..

Jag har faktiskt jobbat som eskort ett litet tag när jag var yngre också tyvärr och det du letar efter känns som att du vill ha det som torskar vill ha, totalt kravlöst sex med nån som inte bryr sig ett dugg om att de är gifta. Men du vill slippa betala för det. Du kan ju alltid försöka men jag har svårt att tro att jättemånga kommer nappa. Som många andra har skrivit så är ju sexet oftast bättre när man har lärt känna varandra. 

• Anonym (A)
    Anonym (Lycka till!) skrev 2024-12-30 13:59:23 följande:
    Även om din fru mot förmodan skulle gå med på detta, kommer du få väldigt svårt att hitta någon att ligga med. Det är väldigt få kvinnor som vill ha sex med en gift man.

Dessutom får de flesta kvinnor inte orgasm med en ny man förrän efter ett tag när man lärt känna varandra. Vad får de ut av att ligga med dig utan orgasm 1-3 gånger innan du drar vidare till nästa?

Alla kvinnor (även de extremt få som gillar one night stands) vill känna sig trygga, sedda och respekterade när de har sex med en man, hur ska du få dem att känna så när du planerar att knulla runt med din tänkta löpande band-princip?

Du har alldeles för höga tankar om dig själv och din naivitet är fan skrattretande.
    Håller med
  • Anonym (Ultima)
    Anonym (Lycka till!) skrev 2024-12-30 13:33:15 följande:

Om inte ens din fru vill ha sex med dig, vad får dig att tro att random kvinnor skulle vilja det? Dessutom vill du ha tillfälliga förbindelser?!? Lycka till med det gubben!Drömmer

Du underskattar hur mycket energi en man får av en ny sexpartner, som oftast är mer experimentell än den han har. Samma gäller för övrigt för de flesta kvinnor.
  • Anonym (Lycka till!)
    Anonym (Ultima) skrev 2024-12-30 16:03:06 följande:
    Du underskattar hur mycket energi en man får av en ny sexpartner, som oftast är mer experimentell än den han har. Samma gäller för övrigt för de flesta kvinnor.

Nej det gäller inte de flesta kvinnor, inte med det upplägg som TS önskar. Dvs ingen återkommande älskarinna utan ny kvinna varje gång. Ingen kvinna får någon energi av att vara en i mängden, ett hål på ett löpande band av kvinnor för TS att tömma sig i. Helt opersonligt och utan någon som helst känsla. 

Han får köpa sex om han ska få det han önskar.

Antar att du är en man med begränsad kunskap om vad kvinnor vill ha och behöver för att gå till sängs med en man.

• Anonym (Kasst)
    Anonym (Lycka till!) skrev 2024-12-30 16:13:29 följande:

Nej det gäller inte de flesta kvinnor, inte med det upplägg som TS önskar. Dvs ingen återkommande älskarinna utan ny kvinna varje gång. Ingen kvinna får någon energi av att vara en i mängden, ett hål på ett löpande band av kvinnor för TS att tömma sig i. Helt opersonligt och utan någon som helst känsla. 

Antar att du är en man med begränsad kunskap om vad kvinnor vill ha och behöver för att gå till sängs med en man.

Dessa naiva karlar som tror att det de erbjuder är nåt kvinnor vill ha?

jag hade gärna haft en regelbunden (gärna under flera år så länge jag är singel) älskare som var diskret, mycket yngre och viril och väldigt inställd på att ge njutning. För de flesta män är porrskadade och fattar inte vad som ger en kvinna njutning på riktigt. Yngre män har varit mycket mer generösa och öppna för att lära sig har jag märkt, äldre män tror att de redan kan allt. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2024-12-30 14:07:01 följande:
    Varför ska hon träffa andra för? Det är ju hon som vill ha mindre sex än mannen, alltså har hon inget behov av att träffa ytterligare en person! 
    Nu tänker du nog fel. Hon vill inte ha mIndre sex (det vet vi inget om), hon vill ha mIndre sex med TS. Det vet vi.
  • Anonym (M)
    Anonym (Lycka till!) skrev 2024-12-30 16:13:29 följande:

Ja, att säga ja till att ens partner ligger runt med olika, med risk för både sjukdom och graviditet är ingen höjdare. 
  • Anonym (Hingst)
    Anonym (Lycka till!) skrev 2024-12-30 13:59:23 följande:
    Även om din fru mot förmodan skulle gå med på detta, kommer du få väldigt svårt att hitta någon att ligga med. Det är väldigt få kvinnor som vill ha sex med en gift man.

Dessutom får de flesta kvinnor inte orgasm med en ny man förrän efter ett tag när man lärt känna varandra. Vad får de ut av att ligga med dig utan orgasm 1-3 gånger innan du drar vidare till nästa?

Alla kvinnor (även de extremt få som gillar one night stands) vill känna sig trygga, sedda och respekterade när de har sex med en man, hur ska du få dem att känna så när du planerar att knulla runt med din tänkta löpande band-princip?

Du har alldeles för höga tankar om dig själv och din naivitet är fan skrattretande.
    Jaha, kul att kunna bjuda på ett skratt. Var du fick detta med löpande bandet ifrån vet jag dock inte. Lösa förbindelser innebär inte per automatik en vilja att ligga med väldigt många, vilket jag antar att du åsyftar.
Svar på tråden Hur finns sexuella kontakter utanför relation?