Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL.
Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL.
jag hade ett sådant förhållande för ett par årsen med min dåvarande flickvän/särbo, båda extremt kåta av oss med pga jobbsituation och avstånd mellan oss sågs vi bara på helger, så jag sa att jag är okej med att hon ligger med andra om hon vill. vi provade och sen va vi fast, jag älskade när hon skickade bilder/filmer och beskrev detaljerat vad hon gjort med en annan man, och hur bra han va jämfört med mig. det absolut bästa jag visste var när hon körde från sina träffar nyfylld av sperma och direkt till mig och hade underbart sex.
jag hade ett sådant förhållande för ett par årsen med min dåvarande flickvän/särbo, båda extremt kåta av oss med pga jobbsituation och avstånd mellan oss sågs vi bara på helger, så jag sa att jag är okej med att hon ligger med andra om hon vill. vi provade och sen va vi fast, jag älskade när hon skickade bilder/filmer och beskrev detaljerat vad hon gjort med en annan man, och hur bra han va jämfört med mig. det absolut bästa jag visste var när hon körde från sina träffar nyfylld av sperma och direkt till mig och hade underbart sex.
Jag är inte förvånad att det är flera män som engagerar sig i den här tråden och att det är stor övervikt till de som är positiva bland män. Men jag är lite förvånad att av de kvinnor som röstat så är också en större del positiva. Kan det verkligen spegla verkligheten bland kvinnor generellt eller kan det vara så att utfallet enbart speglar de (fåtal) kvinnor som har ett intresse av det här området.
(Man)
Har testat trekanter i olika varianter. Trodde jag skulle föredra med 2 tjejer (MFF) men till min förvåning gillar jag att vi är 2 killar på 1 tjej (MMF) mycket mer.
Har suttit som åskådare när min flickvän haft sex med annan kille mer än 10 gånger. Älskar det!! Det är liveporr i sin bästa form! Har suttit som åskådare när min flickvän har sex med en annan tjej, trots att hon inte ens betraktar sig vara bisexuell. Fantastiskt även det.
Jag och mitt ex gjorde det till en grej att ragga kille/man till henne för sex under utlandssemestrar. Hon var blott 23 år ung när hon hade sex med en 65-årig yogaman från Kenya framför mig i Marbella.
Vi/jag hør tværtom, vi fixar en ung kåt kille på krysning o.dyl.
Jag är inte förvånad att det är flera män som engagerar sig i den här tråden och att det är stor övervikt till de som är positiva bland män. Men jag är lite förvånad att av de kvinnor som röstat så är också en större del positiva. Kan det verkligen spegla verkligheten bland kvinnor generellt eller kan det vara så att utfallet enbart speglar de (fåtal) kvinnor som har ett intresse av det här området.
Om min fru skulle säga att hon ville skulle jag fråga varför.
Men jag skulle acceptera hennes önskan om den var seriös.
Min fråga till kvinnor, varför vill ni, varför skulle ni vilja, vad lockar med hotwifelivet?
Till er som provat, vad fick er att ta steget?
Vad var positivt, negativt?
Jag är gift med en så kallad hotwife och jag tycker att det är underbart att se min fru njuta av att ha sex och jag själv blir naturligtvis kåt utav det. Vi gör detta till och från på min frus villkor.
Jag är gift med en så kallad hotwife och jag tycker att det är underbart att se min fru njuta av att ha sex och jag själv blir naturligtvis kåt utav det. Vi gör detta till och från på min frus villkor.
Det är väl den sexuella friheten som lockar för mig. Nyhetens behag.
Jag har en delvis sådan situation, där jag har fått frikort att ha sex med kvinnor (är bisexuell) om jag skickar snaps eller han får se. Nu är jag gravid och har ett småbarn så det är satt på paus kan man väl säga... men regeln finns kvar när det blir aktuellt. Har gjort det några gånger innan första barnet och tyckte det funkade bra för oss båda.
Han älskar idén att jag tänder på tjejer, det får igång honom men han vill inte dela mig med en man. Det respekterar jag även om jag hellre hade haft ett totalt frikort
Det är väl den sexuella friheten som lockar för mig. Nyhetens behag.
Jag har en delvis sådan situation, där jag har fått frikort att ha sex med kvinnor (är bisexuell) om jag skickar snaps eller han får se. Nu är jag gravid och har ett småbarn så det är satt på paus kan man väl säga... men regeln finns kvar när det blir aktuellt. Har gjort det några gånger innan första barnet och tyckte det funkade bra för oss båda.
Han älskar idén att jag tänder på tjejer, det får igång honom men han vill inte dela mig med en man. Det respekterar jag även om jag hellre hade haft ett totalt frikort
Jag och min fästman älskar varandra men vi konstaterade väldigt tidigt att han inte kan ge mig allt jag vill ha sexuellt.
innan jag träffade honom hade jag en KK som var 16 år yngre, 199 cm lång och ENORM därnere. Det blev aldrig seriöst mellan oss av förklarliga skäl men varenda helg vi drack alkohol så kom han till mig fredag kväll och han fick inte åka hem förrän söndag kväll med skavsår (hihi).
Han blev lite sur när jag träffade min fästman och vi hördes inte på några veckor. Men som jag nämnde inledningsvis så insåg jag och min älskade att han inte kunde leva upp sexuellt kontra vad jag behövde och då föreslog jag en trekant med mitt gamla KK. Han var föga förvånande inte omöjlig gällande idén och kom över på fredagkvällen samma vecka.
vad som skulle bli en trekant blev istället att min fästman tittar på när jätten till man tar mig besinningslöst och han går igång på det på ett sätt jag inte trodde var möjligt.
vi ses 1-2 ggr i månaden och det är samma upplägg varje gång. Min gamla KK tar mig och min fästman tar på sig själv några meter ifrån.