• Anonym (Lagom)

Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?

Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (TestadeEjFrivilligt)
    Anonym (Lagom) skrev 2024-11-03 11:41:23 följande:
    Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?

Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL. 

Var jättefull, är kille följde med ett par hem för jag var såf ull, blev fastkedjad i sängen de ställde sig över mig vid kudden och kysste varandra medans jag fick ligga med hennes fot i munnen
  • Anonym (Stag)

Min fru är hotwife, helt utan förnedring. Vi gör det tillsammans och för bådas njutning. Det har fört oss så mycket närmare varann och vi älskar varann mer än nånsin.

• jojope

Du är sjuk och trollar. Och gör det hela tiden med olika namn och olika trådar.
    Gå och sov..

• felicityporter

Jag är kvinna, skulle aldrig i livet vilja prova det. Jag tycker det är sjukligt, absolut inte kärleksfullt och jag hade blivit uppriktigt ledsen om min kille skulle säga att han ville vara en cuck.

• Anonym (Z)
    jojope skrev 2024-11-06 01:05:52 följande:

Du är sjuk och trollar. Och gör det hela tiden med olika namn och olika trådar.
    Gå och sov..

Nu killgissar du igen, som vanligt 
  • Anonym (Man)
    Tord Wallander skrev 2024-11-04 21:46:07 följande:

Jag älskar tanken att min fru blir tagen av en annan man, helst någon större och starkare än mig. Jag vill vara och titta på och sedan städa när de är klara. Det är underlägsenheten som gör det för mig, älskar när han skrattar åt mig och gör narr av mig samt försöker puta iväg mig. Ibland sitter jag utanför dörren och fantiserar om allt de gör därinne medans jag smeker mig själv tills jag kommer i byxorna. Det har hänt så ofta att jag har ett par "cuck-byxor" som jag brukar ta på mig när jag vet att killen som kommer över är extra dominant.

Men det bästa måste vara att  veta att hon kommer sova bredvid mig i slutet av kvällen med pluset att en del av killen även är kvar i henne ;)

Det där låter som en mardröm för mig.
  • Anonym (Vik)
    Tord Wallander skrev 2024-11-04 21:46:07 följande:

Jag älskar tanken att min fru blir tagen av en annan man, helst någon större och starkare än mig. Jag vill vara och titta på och sedan städa när de är klara. Det är underlägsenheten som gör det för mig, älskar när han skrattar åt mig och gör narr av mig samt försöker puta iväg mig. Ibland sitter jag utanför dörren och fantiserar om allt de gör därinne medans jag smeker mig själv tills jag kommer i byxorna. Det har hänt så ofta att jag har ett par "cuck-byxor" som jag brukar ta på mig när jag vet att killen som kommer över är extra dominant.

Men det bästa måste vara att  veta att hon kommer sova bredvid mig i slutet av kvällen med pluset att en del av killen även är kvar i henne ;)

Sista stycket stämmer på mig, jag vill att hon ska vara fylld av honom 
    när det blir min tur.
  • Ztiff2
    Anonym (Vik) skrev 2024-11-07 10:12:52 följande:
    Sista stycket stämmer på mig, jag vill att hon ska vara fylld av honom 
    när det blir min tur.
    Kör på :) 
  • Anonym (Vik)
    Ztiff2 skrev 2024-11-07 10:44:53 följande:
    Kör på :) 
    Det händer då och då.
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?