• Anonym (Lagom)

Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?

Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
  • Anonym (Ungäldresex)

Cuckold syftar egentligen på old/äldre. alltså en äldre man som har sex med ett yngre par. Den yngre mannen ska sedan älska med sin fru när den äldre mannen lämnat sin sperma, helst synligt så att det används som glidmedel. 
    Tycker dessa filmer är väldigt heta när den äldre mannen är klar och överlåter det yngre paret att fortsätta. 
    Allt annat är egentligen bara cuck, om man lånar ut frun till män i egen ålder. Cuclold är att man lånar ut frun till någon betydligt äldre/65 plus. 

• Anonym (Lagom)
    felicityporter skrev 2024-11-06 01:25:28 följande:

Jag är kvinna, skulle aldrig i livet vilja prova det. Jag tycker det är sjukligt, absolut inte kärleksfullt och jag hade blivit uppriktigt ledsen om min kille skulle säga att han ville vara en cuck.

Jag respekterar verkligen din ställning i frågan. Själv så älskar jag att få kolla på. Gillar dessutom att bli verbalt förnedrad på det. För mig är känslor såsom, avundsjuka, svartsjuka, ångest och ledsamhet bara ytterligare förstärkningar av helhetsupplevelsen och det inkluderar båda parter i relationen. Hon tex kan få dåligt samvete efteråt men det tar vi då. Och när man hållt på så ett tag så känns det inte alls lika starkt negativt. Vissa kallar det för självskadebeteende men det är det mycket som är. Kampsport tex tar man smällar men man 'går ändå igång på det också' och man märker att man faktiskt inte är gjord av glas. För mig ser jag det mer som en kärleksförklaring till kvinnan att få njuta extra i relationen. 
  • Anonym (M40+)
    Anonym (Underbart men inte för alla) skrev 2024-11-04 16:58:50 följande:

Jag är nog lite av en Hotwife (eller ganska mycket..?).
    Från början var det på min mans initiativ.
    Han är inte cuckold, inte alls i den traditionella meningen. Han inte undergiven.
    Vi har gjort det här i lite mer än tio år nu och för oss fungerar det jättebra och vi har ett bra liv tillsammans och också ett underbart sexliv, såväl bara vi två som när vi ibland, eller ganska ofta, låter en eller flera andra bli en extra krydda och motivation.
    För oss är det en viktig del som vi uppskattar mycket i våra liv och i vårt äktenskap.
    Men det är givetvis inte för alla.

Jag gör en killgissning och säger att han inte har sex med andra men att han gillar upplägget ni har, rätt eller fel? 😊
  • Anonym (Stag)

Ligger just nu och väntar på att min fru ska komma hem efter en träff.
    Perfekt avslut på veckan och härligt för det var ett bra tag sen sist

• Ztiff2
    Anonym (Stag) skrev 2024-11-08 22:38:36 följande:

Vad kul! Fick du några bilder? :) 
  • Anonym (...)

Nej det skulle jag inte. Den sexuella attraktionen är en viktig del av förhållandet. Och de flesta kvinnor tycker inte direkt att det är sexigt med en man som beter sig undergivet och låter andra män sätta på henne. Vad kvinnan går igång på är naturligtvis möjligheten att ha sex med fler män och kanske sådana som är mer välutrustade eller bättre älskare. Männen däremot tänder på att se frun ta emot en annan mans kuk och förnedringen i det hela. Det är oftast också mannen som börjar att fantisera om detta och tjata tills kvinnan till slut ger med sig.

Så fortsätt att runka medan ni tittar på när hon har sex med någon annan men egentligen har ni bara att förlora på det. Låter ni andra män sköta om hennes njutning så bli inte förvånade den dagen hon lessnar på er och väljer sin älskare istället.

• Anonym (M40+)
    Anonym (Ungäldresex) skrev 2024-11-07 13:13:49 följande:

Cuckold syftar egentligen på old/äldre. alltså en äldre man som har sex med ett yngre par. Den yngre mannen ska sedan älska med sin fru när den äldre mannen lämnat sin sperma, helst synligt så att det används som glidmedel. 
    Tycker dessa filmer är väldigt heta när den äldre mannen är klar och överlåter det yngre paret att fortsätta. 
    Allt annat är egentligen bara cuck, om man lånar ut frun till män i egen ålder. Cuclold är att man lånar ut frun till någon betydligt äldre/65 plus. 

Cuckold har inget med ålder att göra. Rakt översatt betyder det hanrej och syftar till göken som lägger ägg i någon annans bo. 
  • Anonym (Lagom)
    Anonym (...) skrev 2024-11-09 10:53:04 följande:

Nej det skulle jag inte. Den sexuella attraktionen är en viktig del av förhållandet. Och de flesta kvinnor tycker inte direkt att det är sexigt med en man som beter sig undergivet och låter andra män sätta på henne. Vad kvinnan går igång på är naturligtvis möjligheten att ha sex med fler män och kanske sådana som är mer välutrustade eller bättre älskare. Männen däremot tänder på att se frun ta emot en annan mans kuk och förnedringen i det hela. Det är oftast också mannen som börjar att fantisera om detta och tjata tills kvinnan till slut ger med sig.

Så fortsätt att runka medan ni tittar på när hon har sex med någon annan men egentligen har ni bara att förlora på det. Låter ni andra män sköta om hennes njutning så bli inte förvånade den dagen hon lessnar på er och väljer sin älskare istället.

Finns givetvis alltid en risk men man kan inte välja vad man tänder på direkt. Och bara för att man anses undergiven i dessa sammanhang behöver inte det betyda att man alltid är det. Man kan vara trygg i sig själv med en mild och hälsosam svartsjuka utan att ge ut osäkra vibbar. Sexet utöver älskarna kan vara bra ändå. Men jag ger dig detta: Är man väldigt svartsjuk och ångerfull men ändå vill genomföra det här med sin kvinna blir det bli stora problem för relationen. Är man svag känner kvinnan givetvis av det och kan absolut komma att göra så som du säger. Och återigen finns det alltid en risk med alla relationer.
  • Anonym (gabriel)
    Anonym (M40+) skrev 2024-11-09 16:35:45 följande:
    Cuckold har inget med ålder att göra. Rakt översatt betyder det hanrej och syftar till göken som lägger ägg i någon annans bo. 
    Exact !   Män på 65+ får ju knappast upp den ..... hehe
  • Anonym (Vik)
    Anonym (Stag) skrev 2024-11-08 22:38:36 följande:

Härligt, får han komma i henne?
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?