Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL.
Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL.
Bägge är lika patetiska.
Jag är kvinna, skulle aldrig i livet vilja prova det. Jag tycker det är sjukligt, absolut inte kärleksfullt och jag hade blivit uppriktigt ledsen om min kille skulle säga att han ville vara en cuck.
Nej det skulle jag inte. Den sexuella attraktionen är en viktig del av förhållandet. Och de flesta kvinnor tycker inte direkt att det är sexigt med en man som beter sig undergivet och låter andra män sätta på henne. Vad kvinnan går igång på är naturligtvis möjligheten att ha sex med fler män och kanske sådana som är mer välutrustade eller bättre älskare. Männen däremot tänder på att se frun ta emot en annan mans kuk och förnedringen i det hela. Det är oftast också mannen som börjar att fantisera om detta och tjata tills kvinnan till slut ger med sig.
Så fortsätt att runka medan ni tittar på när hon har sex med någon annan men egentligen har ni bara att förlora på det. Låter ni andra män sköta om hennes njutning så bli inte förvånade den dagen hon lessnar på er och väljer sin älskare istället.
Intressant att 62 procent av kvinnorna svarat ja. Undra hur många av dessa kvinnor som är män som "råkat" klicka fel.
Det är nog vanligare än man tror, speciellt gillar männen detta....
I mitt fall hade jag aldrig kommit o tänka på detta om inte detta var för att en exman till mig ville testa detta, när jag väl testa detta var jag fast i detta
Jag är inte förvånad att det är flera män som engagerar sig i den här tråden och att det är stor övervikt till de som är positiva bland män. Men jag är lite förvånad att av de kvinnor som röstat så är också en större del positiva. Kan det verkligen spegla verkligheten bland kvinnor generellt eller kan det vara så att utfallet enbart speglar de (fåtal) kvinnor som har ett intresse av det här området.