Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
Vill se allmänna opinionen gällande cuckolding och hotwifing här på FL.
Hell yeah!
Bägge är lika patetiska.
Gärna ;)
Aldrig den typen av relation igen, då tar jag hellre livet av mig. Jag är av åsikten att kärlek och sex skall vara monogamt och allt annat är väldigt destruktivt för den psykiska hälsan.
Redan testat och gjort i flera år, tillsammans än idag :)
Nej tack
Bägge är lika patetiska.
Jag är nog lite av en Hotwife (eller ganska mycket..?).
Från början var det på min mans initiativ.
Han är inte cuckold, inte alls i den traditionella meningen. Han inte undergiven.
Vi har gjort det här i lite mer än tio år nu och för oss fungerar det jättebra och vi har ett bra liv tillsammans och också ett underbart sexliv, såväl bara vi två som när vi ibland, eller ganska ofta, låter en eller flera andra bli en extra krydda och motivation.
För oss är det en viktig del som vi uppskattar mycket i våra liv och i vårt äktenskap.
Men det är givetvis inte för alla.
Hell yeah!
Under en period agerade jag omedvetet som Bull åt en förre detta flickvän. Hennes nye sambo gick tydligen i gång på att hon hade sex med mig och att han väntade hemma.
Avslutade detta när jag fick reda på det, kändes som det kunde blivit mer problem än vad det var värt.
Jag älskar tanken att min fru blir tagen av en annan man, helst någon större och starkare än mig. Jag vill vara och titta på och sedan städa när de är klara. Det är underlägsenheten som gör det för mig, älskar när han skrattar åt mig och gör narr av mig samt försöker puta iväg mig. Ibland sitter jag utanför dörren och fantiserar om allt de gör därinne medans jag smeker mig själv tills jag kommer i byxorna. Det har hänt så ofta att jag har ett par "cuck-byxor" som jag brukar ta på mig när jag vet att killen som kommer över är extra dominant.
Men det bästa måste vara att veta att hon kommer sova bredvid mig i slutet av kvällen med pluset att en del av killen även är kvar i henne ;)