• Anonym (Funstuff)

”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?

Har du/ni en sexleksak hemma?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Till Nope)

Lyckades inte citera och förlåt att jag kapar tråden. Nope är det orgasmen och den sexuella upphetsningen som gör ont? Jag hade detta problem (och några andra) det var endometrios. Min har inte de klassiska symptomen därför tog det många år att hitta orsak samt behandling.

Idag har jag behandling och det fungerar bra. Om du har problem sök hjälp och ge inte upp.

• Anonym (Nope)
    Annnaa skrev 2022-07-12 23:12:57 följande:
    Får du ont även om du inte blir penetrerad?
    Ja, för det är inte där smärtan sitter. 
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Till Nope) skrev 2022-07-13 01:49:31 följande:

Lyckades inte citera och förlåt att jag kapar tråden. Nope är det orgasmen och den sexuella upphetsningen som gör ont? Jag hade detta problem (och några andra) det var endometrios. Min har inte de klassiska symptomen därför tog det många år att hitta orsak samt behandling.

Idag har jag behandling och det fungerar bra. Om du har problem sök hjälp och ge inte upp.

Tack! Jag har sökt hjälp för jag misstänkte också endometrios, men blev avfärdas. Spelar inte så stor roll för mig egentligen eftersom jag som sagt aldrig varit särskilt intresserad ändå. Men jag skulle gärna bli av med de värsta menssmärtorna, som jag gissar beror på samma sak. 
  • PorterPelle
    Annnaa skrev 2022-07-12 23:12:05 följande:
    Jag håller med precis!
    Du har en stående inbjudan på middag med provsmakning ????
  • Pussan
    PorterPelle skrev 2022-07-12 07:48:57 följande:

När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen om att ni är väldigt enkelspårig, det finns män så därför behövs inga leksaker.
    Precis som att säga: Köttbullar är den bästa maten som gör mig precis så mätt som jag vill bli. Därför äter jag bara köttbullar livet ut.
    Omväxling förnöjer. Man kan äta en tårtbit, man kan äta blodpudding, oxfilé, quorn eller en morot och på samma sätt kan man använda leksaker för att få ett roligare sexliv. Och som på en middag när man äter tillsammans kan man använda leksakerna tillsammans, inte bara istället för.

Helt och hållet min inställning också! Variation förgyller livet. Jag älskar hummer och löjrom, men också sillmacka och leverpastej. 
    Och vi älskar att leka med olika saker, ena gången kan han smeka och smeka klittan med in fjäder tills jag blir som galen, en annan gång får jag stå på alla 4 och får röven randad med en piska och hela hans hand uppkörd i fittan.
  • Anonym (Vivi)
    Pussan skrev 2022-07-19 23:07:51 följande:
    Helt och hållet min inställning också! Variation förgyller livet. Jag älskar hummer och löjrom, men också sillmacka och leverpastej. 
    Och vi älskar att leka med olika saker, ena gången kan han smeka och smeka klittan med in fjäder tills jag blir som galen, en annan gång får jag stå på alla 4 och får röven randad med en piska och hela hans hand uppkörd i fittan.
    DET är skön livskvalitet Pussan!
  • PorterPelle
    Pussan skrev 2022-07-19 23:07:51 följande:
    Precis så. 
  • Jonnynilsson
    Anonym (Funstuff) skrev 2022-05-21 17:38:52 följande:
    ?Det finns en dildo i varje hem? - stämmer det?

Har du/ni en sexleksak hemma?

Ingen för mig men frugan har två dildosar och en sån där satisfyer.
  • Perjonsson
    Anonym (Nope) skrev 2022-07-12 01:20:19 följande:

Nej, jag har inga sexleksaker. Jag har aldrig varit intresserad av sex egentligen och de fem gånger jag har haft sex, själv eller med någon, har jag bara vridit mig i plågor. Det gör så förbannat ont att komma ens i närheten av en orgasm att jag faktiskt aldrig haft en för det är bara att avbryta pga smärta. 

Alltså jag reagerar med en tår när jag läser ditt problem men även inställning.
    Ja det gör ont och du har inte fått en rättvis chans att verkligen uppleva skön sex. Det får dej att inte vara intresserad av sex, som en ursäkt eller undanflykt från fortsätta utforska. Men jag kan lova att när du hittar en fungerande form av sex skulle du ändra uppfattning.
    Sex behöver inte bara knulla, pulla....orgasm osv.
    Sex spänner sig från bara ligga nakna tillsammans till hårdknull fastbunden bla bla. Kan vara rent fysiskt eller kanske bara känslomässigt. Kan vara att du njuter av rollspel, fantasi, verklighetsflykt där du i ögonbindel får massage eller kollade av en fjäder över kroppen. Eller att du kan känna tillfredställelse av att göra det skönt för partner. Med sexleksaker finns ett gigantiskt sortiment för olika typer av stimulans som du inte provat.
    Dom 6 gångerna du haft dålig sex har du troligen inte på förhand förklarat ditt problem och han har kört på ovetande och du bara hoppas att kanske det blir ok.

Nu kommer du o andra tro att här är en sliskig kåt gubbe som desperat raggar. Men jag lider ärligt med dej och vill hjälpa genom att snacka i om med dej och kanske träffa dej seriöst. Jag har hjälpt andra och det är inte rätt att genomleva livet utan sex i någon form.  Att med full förståelse av dej låta dej långsamt prova dej fram, experimentera, utforska med dej i focus. Laborerar med mina leksaker och mej för att hitta varianter o nivå av sex som kan fungera för dej. Kroppen har många erogna zoner och njutning och orgasmer finns det olika former av där det går att undvika det som utgör obehag för dej.
    Jag har i någon annan grupp som handlar om kvinnors njutning skrivit ett långt inlägg om sexuell träning för att lättare o snabbare nå kvinnliga orgasmer och det blev uppskattat. Om jag nu kan hitta tråden??

Jag ska i veckan åka planlöst runt i landet på semester i min husbil i 4veckor. från Norrland o neråt.
    Men börja med att våga skicka PM till mej och bara snacka lite. Gäller även andra än Nope.
Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?