”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
Har du/ni en sexleksak hemma?
Lyckades inte citera och förlåt att jag kapar tråden. Nope är det orgasmen och den sexuella upphetsningen som gör ont? Jag hade detta problem (och några andra) det var endometrios. Min har inte de klassiska symptomen därför tog det många år att hitta orsak samt behandling.
Idag har jag behandling och det fungerar bra. Om du har problem sök hjälp och ge inte upp.
Lyckades inte citera och förlåt att jag kapar tråden. Nope är det orgasmen och den sexuella upphetsningen som gör ont? Jag hade detta problem (och några andra) det var endometrios. Min har inte de klassiska symptomen därför tog det många år att hitta orsak samt behandling.
Idag har jag behandling och det fungerar bra. Om du har problem sök hjälp och ge inte upp.
När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen om att ni är väldigt enkelspårig, det finns män så därför behövs inga leksaker.
Precis som att säga: Köttbullar är den bästa maten som gör mig precis så mätt som jag vill bli. Därför äter jag bara köttbullar livet ut.
Omväxling förnöjer. Man kan äta en tårtbit, man kan äta blodpudding, oxfilé, quorn eller en morot och på samma sätt kan man använda leksaker för att få ett roligare sexliv. Och som på en middag när man äter tillsammans kan man använda leksakerna tillsammans, inte bara istället för.
Nej, jag har inga sexleksaker. Jag har aldrig varit intresserad av sex egentligen och de fem gånger jag har haft sex, själv eller med någon, har jag bara vridit mig i plågor. Det gör så förbannat ont att komma ens i närheten av en orgasm att jag faktiskt aldrig haft en för det är bara att avbryta pga smärta.