• Anonym (Funstuff)

”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?

Har du/ni en sexleksak hemma?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vivi)

Jag har ett bra utbud av lufttryck, dildos och pluggar för både fittan och stjärten. De leker jag/vi gärna med!

Vill varmt rekommendera

* Magic wand med sladd på både mig och maken.

* Fittpumpar (Fröhle och Doc Johnssons lilla rosa) och

Clit- / bröst- / bröstvårtssugare från Fröhle.

Missa inte det - väldigt väldigt skönt 
  • Perjonsson
    Anonym (Agnes) skrev 2022-06-02 08:36:56 följande:

Sexleksaker är jävligt tråkigt. Vill ha en man att sexa med annars är det meningslöst. 
    Känns oerhört "dött" och trist att använda en plastbit helt utan gensvar :D 

Leksaker kan ha sina fördelar ochså beroende på omständigheter, sällskap, teknik och val av leksak.
    Men jag ska ut o resa i husbilen och är du så pass vågad att du törs inleda en pm konversation med mej och se om vi vågar låta vägarna korsas? Skriv.
  • Miss Tara

Jag har lagt 10 000 tals kr på sexleksaker genom åren och testade det  mesta under 25 år MEN män som vet vad de gör slår varenda sexleksak i världen. 
    E X T A S !!!

• Anonym (Braxen)

Det finns inga sexleksaker i vårt hem, min fru hade en blå dildo för många, många år sen men hon använde den aldrig så hon slängde den. Vi har aldrig haft något intresse för sexleksaker. Känns mest fjantigt på nåt sätt.

• Anonym (Nope)

Nej, jag har inga sexleksaker. Jag har aldrig varit intresserad av sex egentligen och de fem gånger jag har haft sex, själv eller med någon, har jag bara vridit mig i plågor. Det gör så förbannat ont att komma ens i närheten av en orgasm att jag faktiskt aldrig haft en för det är bara att avbryta pga smärta. 

• PorterPelle

När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen om att ni är väldigt enkelspårig, det finns män så därför behövs inga leksaker.
    Precis som att säga: Köttbullar är den bästa maten som gör mig precis så mätt som jag vill bli. Därför äter jag bara köttbullar livet ut.
    Omväxling förnöjer. Man kan äta en tårtbit, man kan äta blodpudding, oxfilé, quorn eller en morot och på samma sätt kan man använda leksaker för att få ett roligare sexliv. Och som på en middag när man äter tillsammans kan man använda leksakerna tillsammans, inte bara istället för.

• Anonym (Vivi)
    PorterPelle skrev 2022-07-12 07:48:57 följande:

När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen om att ni är väldigt enkelspårig, det finns män så därför behövs inga leksaker.
    Precis som att säga: Köttbullar är den bästa maten som gör mig precis så mätt som jag vill bli. Därför äter jag bara köttbullar livet ut.
    Omväxling förnöjer. Man kan äta en tårtbit, man kan äta blodpudding, oxfilé, quorn eller en morot och på samma sätt kan man använda leksaker för att få ett roligare sexliv. Och som på en middag när man äter tillsammans kan man använda leksakerna tillsammans, inte bara istället för.

Bra liknelse - varför inte ta ut svängarna, prova på nya saker och njuta?

Livet är för kort för att bara ha tråkigt sex
  • Anonym (Nej)

Jag har inga dildos och jag tänker inte heller att skaffa nån 

Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?