”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
Har du/ni en sexleksak hemma?
Har du/ni en sexleksak hemma?
Sexleksaker är jävligt tråkigt. Vill ha en man att sexa med annars är det meningslöst.
Känns oerhört "dött" och trist att använda en plastbit helt utan gensvar :D
Sexleksaker är jävligt tråkigt. Vill ha en man att sexa med annars är det meningslöst.
Känns oerhört "dött" och trist att använda en plastbit helt utan gensvar :D
Glädjande att vi män ändå har något syfte kvar även om vi inte vibrerar.
Vi har en. En dildo med vibrator i. Dildon är min mans kuk som han själv gjutit av till en dildo åt mig för många år sen. Den används dock inte då jag tycker den är hård och kall, men finns säkert kvar här hemma någonstans.
Jag har en Fleshlight och en analstav.
Älskar mina dildos både som komplement när vi knullar men allt som oftast när jag onanerar.
Favoriter är nog sugpropps dildon. Sätter den ofta mot dörren där jag blir tagen bakifrån av den stora platskuken.
Har många andra leksaker som stavar och pluggar och olika klitorisstimulatorer.
Älskar mina dildos både som komplement när vi knullar men allt som oftast när jag onanerar.
Favoriter är nog sugpropps dildon. Sätter den ofta mot dörren där jag blir tagen bakifrån av den stora platskuken.
Har många andra leksaker som stavar och pluggar och olika klitorisstimulatorer.
I min höga ålder har man hunnit samla på sig en hel del prylar. Använder någon av dem ett par gånger i veckan i snitt.
Håller med den som skrev att sugproppsdildon är bra, man blir lite mera aktiv och juckar med underlivet i st f att bara ligga stilla och köra med fingrar/leksak. Sätter den gärna på en stol utan armstöd och grenslar brett. Eller som tidigare inlägg. på väggen/dörren, och så backa till!