• Anonym (Funstuff)

”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?

Har du/ni en sexleksak hemma?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
  • Sharpshooter
    Anonym (Vivi) skrev 2022-06-01 10:53:36 följande:
    Så härligt att höra ni tar ut svängarna ordentligt och njuter gott!

Jag vill slå ett slag för att pumpa fittan - det är riktigt skönt.
    Min favorit pump kommer från tyska Fröhle.

Har ni provat?
    Håller med! Var dock längesen jag fick uppleva det live med en kvinna tyvärr.
    Sjukt upphetsande och njutbart för kvinnan!
  • PorterPelle
    Anonym (Vivi) skrev 2022-06-01 10:53:36 följande:
    Så härligt att höra ni tar ut svängarna ordentligt och njuter gott!

Jag vill slå ett slag för att pumpa fittan - det är riktigt skönt.
    Min favorit pump kommer från tyska Fröhle.

Har ni provat?
    Livet är för kort för att inte njuta så mycket det går
    Vi har ingen egen fittpump men har provat tillsammans med ett annat par som har en och hon gillade känslan. Jag har en pump till mig, inte pga potensproblem utan för att jag gillar känslan av att bli lite grövre och känsligare, och den funkar på klitoris också men lite jobbig att använda där pga det långa röret. Dm är alltid öppet för fler tips 
  • Anonym (Agnes)

Sexleksaker är jävligt tråkigt. Vill ha en man att sexa med annars är det meningslöst. 
    Känns oerhört "dött" och trist att använda en plastbit helt utan gensvar :D 

• Adhdpappan
    Anonym (Agnes) skrev 2022-06-02 08:36:56 följande:

Sexleksaker är jävligt tråkigt. Vill ha en man att sexa med annars är det meningslöst. 
    Känns oerhört "dött" och trist att använda en plastbit helt utan gensvar :D 

Glädjande att vi män ändå har något syfte kvar även om vi inte vibrerar.

• Perjonsson
    Mia99 skrev 2022-05-31 15:29:42 följande:
    Jag förstår att du raljerar lite, men inte kan du väl säga att någon är dum eller okunnig bara för att hon inte är förtjust i dildos eller att onanera över huvud taget? 

Jag själv exempelvis tänder på att det sitter någon i andra änden av penisen, fingrarna, tungan eller dildon som jag har i mig. Jag älskar sex med en annan människa, men inte när jag är helt ensam. Sån är jag. Men dum är jag inte för det.

(Sen skulle jag personligen aldrig köpa en begagnad sexleksak, blä, men det är en annan fråga.)
    Sex på egen hand kan variera så otroligt mycket och därför är det dumt att med för få försök och inte testat en stor variation av leksaker och tekniker. Som att på förhand inte prova viss mat och säga att det inte är gott.
    Mer rejäl erfarenhet kan man som dej sen fatta ett moget beslut om vad man gillar.

Instämmer helt I den psykologiska kick man får av sex med en hel människa men det är en annan sak och gör inte egen experimenterande onani mindre viktig. Snarare tvärtom.
    Och ska jag raljera mer är det bara tragiskt när någon här inte anser leksaker nödvändiga för att man har en man.

Ang beg leksaker så finns tvål och därför är den notan bara trams. Ni stoppar väl restauranger gafflar i munnen som hundratals haft I munnen och då har ni inte ens  själva diskat
  • Anonym (…)

Vi har en. En dildo med vibrator i. Dildon är min mans kuk som han själv gjutit av till en dildo åt mig för många år sen. Den används dock inte då jag tycker den är hård och kall, men finns säkert kvar här hemma någonstans. 

• Gaskarl

Jag har en Fleshlight och en analstav.

• 1 Lola Montez

Älskar mina dildos både som komplement när vi knullar men allt som oftast när jag onanerar.
    Favoriter är nog sugpropps dildon. Sätter den ofta mot dörren där jag  blir tagen bakifrån av den stora platskuken. 
    Har många andra leksaker som stavar och pluggar och olika klitorisstimulatorer. 

• Gaskarl
    1 Lola Montez skrev 2022-07-09 17:28:44 följande:

Älskar mina dildos både som komplement när vi knullar men allt som oftast när jag onanerar.
    Favoriter är nog sugpropps dildon. Sätter den ofta mot dörren där jag  blir tagen bakifrån av den stora platskuken. 
    Har många andra leksaker som stavar och pluggar och olika klitorisstimulatorer. 

Ah, så härligt..
  • Pussan

I min höga ålder har man hunnit samla på sig en hel del prylar. Använder någon av dem ett par gånger i veckan i snitt.
    Håller med den som skrev att sugproppsdildon är bra, man blir lite mera aktiv och juckar med underlivet i st f att bara ligga stilla och köra med fingrar/leksak. Sätter den gärna på en stol utan armstöd och grenslar brett. Eller som tidigare inlägg. på väggen/dörren, och så backa till!

Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?