”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
Har du/ni en sexleksak hemma?
Har du/ni en sexleksak hemma?
Jag har en rosa Lelo Mona vibrator. Jag använder den inte på egen hand men min man tar fram den ibland när han vill leka med mig.
Jag har ett helt gäng leksaker, tycker det är kul. Sen har jag några favoriter som används mer frekvent än de andra. Några jag aldrig använder också då de inte funkade för mig, men man vet ju inte innan man testar! ????
Jag äger ingen dildo
Men vad är detta för alternativ? Om man har en kan man ju fylla i både "Jag har en" och "Jag har minst en". Korrekt ska vara "Jag har en" samt "Jag har fler än en". Skärpning!
Det finns inga sexleksaker i vårt hem.
Vibratorer har jag. Dildos har jag noll intresse av.
@alternativt
Hitintills har 67 personer röstat och förstått alternativen. Du låter lite frustrerad, kanske ska du med köpa en sexleksak för att slappna av!? (Obs, det är ett skämt)
Jag har ett par olika men använder dem sällan. Mannen räcker.
Haha jag har alldeles för många. Min favorit är min "fuckbot" är en slags juckmaskin man fäster en dildo på och så har man ett litet reglage som styr hastigheten i olika steg. Så juckar den.
Den där kommer stuvas undan fort som attan om jag träffar en karl.
Har även satysfyer, satysfyer pro, dildos i olika storlekar, ett vibrerande ägg, buttplugs, en boll man kan sitta på med en dildo (tänk pilatesboll) geishakulor i olika storlekar, en uppsättning olika glidmedel...Jag har tom kukring och en deep throat masturbator. De två har jag ju ingen användning för, de är för män men ja...kan vara bra att ha?
Det är dessutom min andra samling. Slängde hela den förra i ett anfall av ångest.
Har tre stycken, men använder ändå mest fingrarna, de fungerar alltid bäst.
/Rebecka
Har tre stycken, men använder ändå mest fingrarna, de fungerar alltid bäst.
/Rebecka