Okej om killen kollar på porr i ett förhållande?
Är det okej att din kille kollar på porr?
Vill du att han berättar om det? Visar dig? Att ni tittar tillsamman? Blir du ledsen sårad om han kolla utan dig?
Är det okej att din kille kollar på porr?
Vill du att han berättar om det? Visar dig? Att ni tittar tillsamman? Blir du ledsen sårad om han kolla utan dig?
Så länge man inte ljuger om det.
sen är det väll roligare att göra film istället för att se på det man inte har nära sig.
Men igen - du får allt att handla om dig och vad du vill.
Du ska väl räcka till mer än gällande sex? Räcker du inte till mer än att vara en knulldocka? Har du inget mer att ge än att få bekräftelse genom sex?
Man är två i en reaktion - ja. Och då handlar det även om respekt och integritet
ge dig till honom personlighetsmässigt / känslomässigt
för ditt sätt verkar ju inte fungera i en relation ändå
De två sista alternativen är ju samma så där kunde jag inte välja egentligen för nej, det är inte alls ok men jag kan inte bestämma över honom. Om han inte vill respektera mina gränser så måste han inte och då tar relationen slut så klart.
Så länge man inte ljuger om det.
sen är det väll roligare att göra film istället för att se på det man inte har nära sig.
Jag röstade att det är ok om han sköter det snyggt. Egentligen emot porrindustrin men jag kan inte bestämma det. Men han kan hålla käft, sköta det när vi inte är tillsammans och vara smart nog att radera ev historik( tydligen väldigt svårt). Onlyfans tror jag inte att jag skulle vara ok med alls.
Men igen - du får allt att handla om dig och vad du vill.
Du ska väl räcka till mer än gällande sex? Räcker du inte till mer än att vara en knulldocka? Har du inget mer att ge än att få bekräftelse genom sex?
Man är två i en reaktion - ja. Och då handlar det även om respekt och integritet
ge dig till honom personlighetsmässigt / känslomässigt
för ditt sätt verkar ju inte fungera i en relation ändå
Detta måste vara tråd #4537 på familjeliv som handlar om porrkonsumtion. Jag har varit med och diskuterat i några, men inser att alla tycker som dom gör. Min summering av snacket i andra liknande tråder lyder typ:
För majoriteten av människor så är det ok att ha en egen sexualitet och titta på porr, men inte om den går ut över deras sexliv. Om man tex väljer att onanera till porr när den andra vill ha sex.
En liten del anser att den absolut inte är ok oavsett vad, eftersom dom tom mår dåligt av att sin partner kollar porr. Det verkar bli en mani att man kollar historik, datorer eller mobiler om ens partner, efter påtryckningar, gått med på att inte titta på porr. Osunt på alla sätt.
Det finns säkert både killar och tjejer som aldrig kollar porr, så dom får helt enkelt se till att träffa varandra. Att övertala någon till att sluta fungerar oftast ganska dåligt.
Lever i en särborelation. Han får kolla på den porr han gjort innan vi träffades och onanera. Det är hans egna sexliv. Jag gör detsamma men tittar inte på porr. Har dock ett konto på Tumblr där jag delar i mitt tycke sensuella och erotiska bilder. Repostar alltså. Inga egna. Klart vanilj. Det är min grej som ibland väcker lust. I fantasin ska man få vara fri och njuta. SeDan gemensamt sex. Utan porr.
Ni som skriver att ni inte känner er tillräckliga eller åtminstone vill få chansen att räcka till sexuellt istället för att mannen eller kvinnan ska titta på porr och onanera.
Har ni tänkt på att ni därmed säger att ni vill vara partnerns onaniverktyg. Onani skiljer sig från sex på så sätt att det inte är ett känslomässigt samspel. Det handlar om den egna njutningen. Ska en kvinna ersätta det för mig, ja då ska hon bara dra ner trosorna, inte snacka något, låta mig tränga in och knulla henne utan vare sig samspel eller förspel. Sen tömma mig i henne och gå därifrån utan att bry mig om henne? hon ska inte finnas där på annat sätt än att fittan ersätter handen.
För mig handlar inte sex om att minska lusten till onani, onani är ju en stund med sig själv och det är minst lika viktigt som tid tillsammans med sin partner.