Inlägg från: Anonym (Bryr mig ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bryr mig ej)

Okej om killen kollar på porr i ett förhållande?

Bryr mig inte. Ända gången om det skulle påverka mig negativt är om han aktivt väljer att titta på porr och tillfredsställa sig själv istället för att vilja ha sex med mig.

Men om han tittar på porr för att lätta på
    trycket så bryr jag mig inte för jag gör det även själv. 

• Anonym (Bryr mig ej)
    Anonym (Stör mig) skrev 2022-04-25 09:15:14 följande:
    Då skickar jag hellre filmer eller bilder på mig han kan runka till istället. Även där är jag anpassningsbar med vad han vill se osv. När jag har vart tillsammans med någon och vi vart isär skickar jag sånt oavsett. 
    Fast gällande porr så tänker jag mer bara på att man vill ha det snabbt och överstökat, lätta på trycket för att komma och tillfredsställa sig själv.

Porr kan ju snabbt och enkelt hjälpa till att komma och snabbt bara uppfylla en fantasi.

Skulle jag skicka en video på mig själv eller filma så skulle jag uppskatta om lin sambo tog sig tiden med mig och för mig handlar det ju mer om att vara fysisk och intim än att jag inte fyller en viss funktion och att jag inte skulle vara tillräcklig.

för vissa saker som du skriver så upplever jag att du har dåligt självförtroende och känner mer att det skulle bero på dig än att han vara vill komma snabbt på 2 min?
  • Anonym (Bryr mig ej)
    Anonym (Stör mig) skrev 2022-04-25 14:36:11 följande:
    Jag känner att jag kan vara porr om han vill ha porr. Vill han lätta på trycket och komma fort så vill jag kunna fixa det. Även med tidskrav på 2 minuter...kommer väl få ont i nacken av det eller irritera min tennisarmbåge men då får det vara så.

Jag har väldigt dåligt självförtroende ja, men det blir ännu sämre om han hellre skulle runka själv eller hellre runka till porr än runka till mig. Jag ser bra ut, jag har snygg kropp osv. Det är typ det enda med mig själv jag tycker om och om även det blir ratat...då har jag ingenting.
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-04-25 09:51:41 följande:
    Om alla män hade en partner som dig skulle inte porren vara speciellt intressant.  Porrindustrin lever på människor som saknar något i sitt sexliv.

Tack! Det värmde  Jag önskar att det var så...men i själva verket blir jag dumpad av män snabbt. Har inga problem att träffa någon, men omöjligt att behålla någon. 
    Fast när han runkar till porr så handlar det ju om hans behov, inte dina.
    det är ju något han vill göra för stunden och kanske inte beroende av dig utan en liten stund för sig själv.

vad spelet det för roll om du har bra kropp och är snygg och kan träffa någon fort om dom ändå inte stannar kvar hos dig? Det ytliga är ju då mer en fasad, jobba istället på att bli bekväm med dig själv så att det hellre tar lång tid att träffa någon men som kanske vill vara med dig för att du är du och inte en som måste tillfredställa männen för att dom ska stanna kvar hos dig när som uppenbarligen inte gör det ändå 
  • Anonym (Bryr mig ej)
    Anonym (Stör mig) skrev 2022-04-25 16:36:31 följande:
    Man är ju ändå två i en relation och jag vill åtminstone ha chansen att få hela hans sexualitet. Räcker inte jag till så är det väl så då, hellre då att han ser porr och runkar till det än vänstrar...men om jag inte ens fått chansen att räcka till så känns det surt.

Alltså jag förstår också att sex har prestationskrav och han bara vill komma snabbt och koppla av ibland men jag kan ge den typen av sex också det är liksom bara för honom att fråga.

Men igen - du får allt att handla om dig och vad du vill. 

Du ska väl räcka till mer än gällande sex? Räcker du inte till mer än att vara en knulldocka? Har du inget mer att ge än att få bekräftelse genom sex? 

Man är två i en reaktion - ja. Och då handlar det även om respekt och integritet 

ge dig till honom personlighetsmässigt / känslomässigt 

för ditt sätt verkar ju inte fungera i en relation ändå

• Anonym (Bryr mig ej)
    Anonym (Stör mig) skrev 2022-04-25 19:10:15 följande:
    Jag finner det underligt och som massiv kritik mot mig om han hellre runkar än har sex med mig ja. Att han väljer det när han kan välja mig. Klart att han får runka tex. om vi är iväg från varandra men då vill jag att han runkar till mig och inte till någon annan. Jag kan bistå med filmer och bilder utan problem. Sånt skickar jag oavsett om jag träffar någon så är vi ihop ett tag kommer en man ha massvis av porr (av mig) att runka till.

Förutom sex och att jag ser bra ut har jag en personlighet som är svår att tycka om, det vet jag. Jag vill kunna kompensera det på något sätt och få chansen att göra det. 
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-25 18:03:21 följande:
    Det du beskriver är inget annat än kontrollbehov och inte sunt på nåt sätt.
    Kanske det. Men jag skulle aldrig missköta det förtroendet om jag fick den kontrollen.
    Återigen - en klar egocentrisk tanke och krav från dig, om inte så anser du sig bli kritiserad. Detta enbart för att du ska få bekräftelse pga ditt bristande självförtroende.

om han skulle bli sur för att du sminkar dig bland folk då han anser att du bara ska sminka dig inför honom, annars gör du dig attraktiv för andra killar - hade du gått med på de promiserna?

du verkar ju aktivt störa bort de partners du träffar pga ditt låga självförtroende. Är det värt det? 
Svar på tråden Okej om killen kollar på porr i ett förhållande?