Anonym (Stör mig) skrev 2022-04-25 14:36:11 följande:
Jag känner att jag kan vara porr om han vill ha porr. Vill han lätta på trycket och komma fort så vill jag kunna fixa det. Även med tidskrav på 2 minuter...kommer väl få ont i nacken av det eller irritera min tennisarmbåge men då får det vara så.
Jag har väldigt dåligt självförtroende ja, men det blir ännu sämre om han hellre skulle runka själv eller hellre runka till porr än runka till mig. Jag ser bra ut, jag har snygg kropp osv. Det är typ det enda med mig själv jag tycker om och om även det blir ratat...då har jag ingenting.
Anonym (Ludvig) skrev 2022-04-25 09:51:41 följande:
Om alla män hade en partner som dig skulle inte porren vara speciellt intressant. Porrindustrin lever på människor som saknar något i sitt sexliv.
Tack! Det värmde Jag önskar att det var så...men i själva verket blir jag dumpad av män snabbt. Har inga problem att träffa någon, men omöjligt att behålla någon.
Fast när han runkar till porr så handlar det ju om hans behov, inte dina.
det är ju något han vill göra för stunden och kanske inte beroende av dig utan en liten stund för sig själv.
vad spelet det för roll om du har bra kropp och är snygg och kan träffa någon fort om dom ändå inte stannar kvar hos dig? Det ytliga är ju då mer en fasad, jobba istället på att bli bekväm med dig själv så att det hellre tar lång tid att träffa någon men som kanske vill vara med dig för att du är du och inte en som måste tillfredställa männen för att dom ska stanna kvar hos dig när som uppenbarligen inte gör det ändå