• Anonym (Krossad)

Vill ha honom tillbaka

Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte 
    vi kommer inte springa på varandra 
    så hur gör man snälla?

• Svar på tråden Vill ha honom tillbaka
  • Anonym (Anonym)
    gawagawa1988 skrev 2022-04-23 19:44:26 följande:

Jag tror tyvärr att du inte skulle må bra av att få honom tillbaka. Visst, just nu kanske det känns förjävligt men i det långa loppet är det bättre att släppa taget och gå vidare. För om han nu skulle komma tillbaka skulle tilliten vara borta och det här skulle bli en ständig påminnelse. Sorry, jag vet att det inte är vad du vill höra men det är dessvärre sanningen.

Sitter i liknande situation, men hon som avslutat (särbo) för 3:e gången. Om hon hör av sig och vill tillbaka, när gör hon om det? Inte särskilt stabilt, från hennes sida. Det är som det är, sa hon senast, medan jag sa, det är som man gör det till.
  • Anonym (Krossad)
    Gråter

Panik mitt i natten.. vill inte vara utan hans kärlek 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-24 04:42:43 följande:
    Gråter

Dessvärre, är det så att vara desperat, är direkt kontraproduktivt, i det här fallet. Kontakta inte personen, vare sig via SMS, mail, sociala medier eller på annat sätt. Försök bli "attraktiv", dvs. aktivera dig, träna, gå ut med vänner etc. Det är det enda sättet som fungerar, om det är så att man över huvud taget, ska ha någon chans att få tillbaka sitt ex. Visst, ibland fungerar det säkert att kontakta personen, men oftast pressar man bara personen längre bort från en. Efter ett tag kommer saknaden.

För min egen del, har personen, tagit på sig ett instruktörs-pass (hon jobbar bl.a. som gruppträningsinstruktör vid en stor träningsanläggning, där vi båda tränar), som inte är hennes, men som hon vet att jag rutinmässigt går på och har så gjort under många år tillbaka. Om det är en slump eller inte vet jag inte, då hon kunde tagit på sig pass på andra filialer till anläggningen och andra pass/tider, men hon drar sig åtminstone inte för att träffa mig, vilket hon gjorde för två veckor sedan. 
  • Anonym (Hanna)

Mitt ex fick tillbaka mig. Mina känslor hade svalnat, jag lämnade, han kärleksbombade mig, jag var hans livs kärlek, han saknade mig så vansinnigt mycket, vad det än var som var fel så skulle vi fixa det osv. Jag kände att det inte var något fel i relationen egentligen, bara mina känslor som var svajiga. Så jag gav efter. Vi var ihop två år till sen lämnade jag på riktigt. Då blev han förbannad för att jag slösat med hans tid?

Jag tror inte kärlek kan komma tillbaka ifall man börjat tveka på den. Bättre att bryta upp och gå vidare.

• molly50
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-24 04:42:43 följande:
    Gråter

Har du någon du kan prata med och ventilera med?
    Jag tror att du behöver det.
    Och jag tror också du behöver fundera på hur det skulle bli om han kom tillbaka till dig.
    Tror du att det skulle fortsätta vara som det alltid har varit?
    Och tror du att du skulle kunna lita på honom,på att han inte kommer att lämna dig igen?
    Om inte så tror jag du måste försöka börja fokusera på dig själv och ditt eget mående och försöka gå vidare.
    Jag vet att det är svårt. 
    Men du måste också inse att du inte kan tvinga honom att få tillbaka sina känslor för dig om de nu har svalnat.
    Det låter kanske hårt,men det är så det är.
    Och du förtjänar väl bättre än någon som bara lämnar dig utan en rimlig förklaring?
  • Anonym (Krossad)

Finns det ingen som har nån lycklig historia ? Behöver hopp. Det kan inte sluta så här, vi är så fina 

• molly50
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-24 13:05:34 följande:

Finns det ingen som har nån lycklig historia ? Behöver hopp. Det kan inte sluta så här, vi är så fina 

Det slutade kanske inte lyckligt med mitt ex.
    Men det slutade ju lyckligt för mig ändå när jag träffade min nuvarande man.
    Så häng inte upp dig på en man. Det finns fler därute. Även om det kanske inte känns så just nu.
  • Anonym (Krossad)

Alla tyckte vi passade. Han också sa det ofta. Och jag har aldrig känt så. Jag har väntat så länge på att få uppleva det. 

snälla finns det nån som hittat tillbaka ?

jag vill inte Gråter

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-24 15:05:39 följande:

Alla tyckte vi passade. Han också sa det ofta. Och jag har aldrig känt så. Jag har väntat så länge på att få uppleva det. 

snälla finns det nån som hittat tillbaka ?

jag vill inte Gråter

Min pappa, dumpade min mamma 1948. Dom levde lyckliga tillsammans, ända tills pappa dog 89 år gammal, förra året. Visst finns det som som hittar tillbaka, helt klart.
  • Anonym (Krossad)

Nån mer? Gråter

de hade ju barn o då kanske det blir skillnad också. Vi har ju inte nåt liksom 

• gawagawa1988
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-24 21:22:09 följande:

Nån mer? Gråter

de hade ju barn o då kanske det blir skillnad också. Vi har ju inte nåt liksom 

Jag vet hur du känner. Jag var dumpad av mitt ex för en herrans massa år sen och det var verkligen hemskt. Men det har idag gått över och jag lever ett lycklig liv. Det kommer du också göra, tro mig.
  • Anonym (Krossad)

Mår så dåligt 

• Anonym (Krossad)

Orkar inte. sover inte. Fungerar inte 

• Anonym (Stackars)

Låter som att du behöver  prata med någon professionell 

• Anonym (Krossad)

Ingen kan hjälpa mig, mår hemskt 

• Anonym (Krossad)

Vill bara att han ska sakna mig. Förstå vad han förlorar. 

Svar på tråden Vill ha honom tillbaka