Vill ha honom tillbaka
Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte
vi kommer inte springa på varandra
så hur gör man snälla?
Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte
vi kommer inte springa på varandra
så hur gör man snälla?
Jag tror tyvärr att du inte skulle må bra av att få honom tillbaka. Visst, just nu kanske det känns förjävligt men i det långa loppet är det bättre att släppa taget och gå vidare. För om han nu skulle komma tillbaka skulle tilliten vara borta och det här skulle bli en ständig påminnelse. Sorry, jag vet att det inte är vad du vill höra men det är dessvärre sanningen.
Panik mitt i natten.. vill inte vara utan hans kärlek
Mitt ex fick tillbaka mig. Mina känslor hade svalnat, jag lämnade, han kärleksbombade mig, jag var hans livs kärlek, han saknade mig så vansinnigt mycket, vad det än var som var fel så skulle vi fixa det osv. Jag kände att det inte var något fel i relationen egentligen, bara mina känslor som var svajiga. Så jag gav efter. Vi var ihop två år till sen lämnade jag på riktigt. Då blev han förbannad för att jag slösat med hans tid?
Jag tror inte kärlek kan komma tillbaka ifall man börjat tveka på den. Bättre att bryta upp och gå vidare.
Finns det ingen som har nån lycklig historia ? Behöver hopp. Det kan inte sluta så här, vi är så fina
Finns det ingen som har nån lycklig historia ? Behöver hopp. Det kan inte sluta så här, vi är så fina
Alla tyckte vi passade. Han också sa det ofta. Och jag har aldrig känt så. Jag har väntat så länge på att få uppleva det.
snälla finns det nån som hittat tillbaka ?
jag vill inte
Alla tyckte vi passade. Han också sa det ofta. Och jag har aldrig känt så. Jag har väntat så länge på att få uppleva det.
snälla finns det nån som hittat tillbaka ?
jag vill inte
Nån mer?
de hade ju barn o då kanske det blir skillnad också. Vi har ju inte nåt liksom
Nån mer?
de hade ju barn o då kanske det blir skillnad också. Vi har ju inte nåt liksom
Mår så dåligt
Orkar inte. sover inte. Fungerar inte
Låter som att du behöver prata med någon professionell
Ingen kan hjälpa mig, mår hemskt
Vill bara att han ska sakna mig. Förstå vad han förlorar.