• Anonym (Krossad)

Vill ha honom tillbaka

Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte 
    vi kommer inte springa på varandra 
    så hur gör man snälla?

• Svar på tråden Vill ha honom tillbaka
  • Anonym (Barn ihop?)

Jag skulle vilja veta mer om er. Ålder, hur länge har ni vart ihop, vad har hänt osv. Du beskriver kortfattat.

Men kan förstå behovet av att hålla det vagt med. Jag kan ge generella tips. Lyssna inte på de som säger backa undan ge honom space = Det är det sista du skall göra om du vill ha tillbaks honom. 

Se till att träffa honom, använd vilken ursäkt som helst för det. Inget är heligt bara ni ses. Ok att ljuga ihop något för att få honom att ses. När ni ses skall du försöka ligga med honom. Verkligen kraftfullt försöka få honom i säng. Försök sedan behålla honom i ditt sällskap så länge du kan. Om han försöker gå, försök ha sex med honom igen och igen.

Om du inte lyckas hålla kvar honom, försök ses igen och upprepa det. Ljug om du måste, säg att din mormor dött och du är jätteledsen, säg att du har panikångest. Vad som helst är helt ok att vara extremt klängig och jobbig bara ni ses. Ring 350 ggr om han inte svarar. Skicka 1000 sms= bara ni ses.  När ni ses=försök få varje besök att bli så långt som möjligt. Locka, ljug. vad som krävs. Berätta att du älskar honom, inte kan leva utan honom osv. all in, verkligen all in. Men viktigast är sex. Gärna kvalitet, men viktigast är kvantitet.

Jag tror på dig, du fixar detta!

• Anonym (...)
    Anonym (Barn ihop?) skrev 2022-04-22 00:28:41 följande:

Jag skulle vilja veta mer om er. Ålder, hur länge har ni vart ihop, vad har hänt osv. Du beskriver kortfattat.

Men kan förstå behovet av att hålla det vagt med. Jag kan ge generella tips. Lyssna inte på de som säger backa undan ge honom space = Det är det sista du skall göra om du vill ha tillbaks honom. 

Se till att träffa honom, använd vilken ursäkt som helst för det. Inget är heligt bara ni ses. Ok att ljuga ihop något för att få honom att ses. När ni ses skall du försöka ligga med honom. Verkligen kraftfullt försöka få honom i säng. Försök sedan behålla honom i ditt sällskap så länge du kan. Om han försöker gå, försök ha sex med honom igen och igen.

Om du inte lyckas hålla kvar honom, försök ses igen och upprepa det. Ljug om du måste, säg att din mormor dött och du är jätteledsen, säg att du har panikångest. Vad som helst är helt ok att vara extremt klängig och jobbig bara ni ses. Ring 350 ggr om han inte svarar. Skicka 1000 sms= bara ni ses.  När ni ses=försök få varje besök att bli så långt som möjligt. Locka, ljug. vad som krävs. Berätta att du älskar honom, inte kan leva utan honom osv. all in, verkligen all in. Men viktigast är sex. Gärna kvalitet, men viktigast är kvantitet.

Såhär ska du göra om du vill skrämma bort honom helt..

Det du ska göra för att få honom tillbaka är att acceptera och behålla lugnet. Gå vidare med ditt liv och börja dejta. Se till att han får reda på det. Alla mina ex har fått panik och blivit desperata att få mig tillbaka när jag börjat dejta andra.

Fundera över om du verkligen vill ha tillbaka någon som är så känslomässigt opålitlig.
  • Anonym (Krossad)

nån Som lyckats få tillbaka ex?

vi ses inte, bor i olika städer. Han vill inte träffas. 

vi passade, vem som helst kan se det. kan inte acceptera att det bara försvann 
    vill inte finnas med denna smärta 

• AndreaBD
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 10:19:50 följande:

Det är jättesvårt att råda något här när man inte vet hela historien. Du får berätta från början. Annars kan man inte ge något råd alls.

Men om det är så att du är nyskild och nu hoppades på den störa kärleken igen - det är tyvärr många som trillar dit. Jag har också upplevt det. Och du får tänka att den mannen antagligen varit precis som du ville ha honom, och under tiden har han kollat om det passar för honom. Och han har bestämt att det inte passar. Du kommer inte att kunna ändra hans beslut, nej. Men du kan trösta dig med att han nog inte var perfekt för dig heller. Du har inte sett hans verkliga jag, han har bara visat en fasad som just skulle passa dig perfekt. Tills han hade bestämt sig om det passar honom. Det är inte schysst att göra så. Men tänk på att det var en fasad. Du känner inte hans verkliga personlighet. Ni var väl inte ihop länge?
  • Anonym (M)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 10:19:50 följande:

Hur länge har ni ens varit tillsammans?
    Spelar ju egentligen ingen roll om du tycker att ni passar ihop, han tycker ju uppenbarligen inte det. Acceptera det och gå vidare.

Jag har svårt för att respektera personer som inte kan acceptera ett uppbrott, dessutom kan det till slut kännas obehagligt. Har själv varit med om flera som inte klarat av att acceptera det, oavsett hur tydlig man varit, till slut har man varit tvungen att helt enkelt totalt ignorera personen och hoppas att det får den att fatta. Självklart har jag förståelse för att den andre blir ledsen, och det är klart att man bör kunna diskutera varför, men oavsett så bör man acceptera när den andre inte vill. Jag förstår faktiskt inte varför man ens försöker fortsätta jaga efter någon som uppenbart inte vill ha en? Jag skulle inte vilja pressa någon till en relation, den andre ska vilja vara med mig, annars är det över huvud taget inte intressant. Att svansa efter någon och be den ta en tillbaka är att nedvärdera sig själv, du är faktiskt värd någon som vill ha dig! 
  • Anonym (Krossad)

Men jag vill inte vara utan honom?

Jag skilde mig. Träffade en rebound först. Sedan mannen i mitt liv. Vi passar perfekt. Han har inte nån fasad, varit sig själv. 

tänker på hans sätt, hans ögon, hans händer. Vill inte?. Bara gråter 

Jag vill bara ha förslag från nån som lyckats. 

• Anonym (Backa)

Backa, på riktigt. Ägna dig åt dig själv, börja med något nytt intresse, gå en kurs, träna, ta hand om dig, träffa vänner och må bra. OCH LÄMNA HONOM IFRED!!!

Om det ska va ni kommer detra leda till att han kommer tillbaka. Men ge honom space!! Inga fulspel, inga sms, inget sånt.

Hänger du efter honom sjunker ditt värde rejält och han kommer känna sig trängd. 

Kolla på Matthew Hussey på youtube.

• Anonym (lll)
    Anonym (Barn ihop?) skrev 2022-04-22 00:28:41 följande:

fredagstrollet är visst vaket
  • Anonym (lll)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 10:58:55 följande:

Men jag vill inte vara utan honom?

Jag skilde mig. Träffade en rebound först. Sedan mannen i mitt liv. Vi passar perfekt. Han har inte nån fasad, varit sig själv. 

tänker på hans sätt, hans ögon, hans händer. Vill inte?. Bara gråter 

Jag vill bara ha förslag från nån som lyckats. 

det lyckas ju bara om båda vill 
  • Anonym (Hmmm)

Gissar att han har gått tillbaka till nåt ex? Detta eftersom de låter som att vändningen kom plötsligt. Du kan nog inte göra mer än att vänta. Ett ex till mig lämnade mig för en ny tant. Jag gjorde ingenting och han ångrade sig efter ett tag och insåg sitt misstag. Han fick kämpa hårt nästan ett år innan det blev vi igen.
    Hur länge var ni tillsammans??
    Eller så kanske känslorna om att ni passar så bra ihop bara fanns hos dig?

Svar på tråden Vill ha honom tillbaka