Fel av dejt eller överreagerar jag?
Jag har dejtat en kille i ca 1 månad nu, vi har pratat med varandra i ca 4 månader. När vi väl träffades klickade vi direkt. Han tog upp tidigt att han vill stt vi är exklusiva med varandra vilket är något jag själv även vill. Vi bor ca 15 mil ifrån varandra. Han hör av sig dagligen o visar tydligt att han vill träffas, även han som tar insiativ till stt ses.
Dock en sak som gjorde mig lite ledsen vae att jag kom till han som vanligt o han få såger stt nästkommande dag ska han iväg tidigt, vilket nu gjort stt jag går runt här i en främmande stad i 3 timmar trors han vet jag sa till honom när mitt tåg går.
Precis innan mig träffade han en tjej kanske 2 månader som sedan lämnade honom. Jag vet att de gjorde roliga saker ihop. Vi har mest bara varit hemma o kollat film ihop. Jag tog upp detta att det hade varit roligt att hitta på något o han bara svarade: vi har väl kul här?
Ibland känns det som han fortfarande känner nåt för tjejen. När vi är tsm så pussar han mig mycket o visar verkligen kärlek men det stör mig just att han inte verksr vilja hitta på saker med mig.
Ska jag säga att det inte känns rätt eller vänta ut kanske en månad till o se vad som händer? Eller va tycker ni om allt?