Göteburgare skrev 2017-05-06 05:55:53 följande:
Du är i delen för juridik. Åsikter tillämpas inte här.
Min fråga var rätt fram och jag börjar bli lite frustrerad på att människor sitter och tankebajsar över en saklig fråga. Så jo. Det blir jävligt tramsigt och framförallt offtopic, när man diskuterar din mening om huruvida du försvarar att det var rätt/fel tankegång att säga upp någon pga sjukdom. Du får starta en egen tråd.
Tackar så mycket för ditt i mitt tycke lite konstiga svar...
Jag blir aldrig frustrerad över olika typer av människor. Jag försöker förstå dem och hur de tänker. Jag är motsatsen till ordbajsare, d v s sådana som bara skriver eller kastar ur sig en fråga, åsikt, tyckande eller liknande utan att ha tänkt först och sedan blir irriterade, arga och/eller frustrerade över att de inte blir förstådda eller att alla inte tycker som dem. Om dessa människor hade tänkt lite mer först så hade de inte behövt bli så frustrerade. Men det är kul och intressant med alla olika människotyper och beteende, tycker jag.
Att du tycker att din tråd blir offtopic beror på att du svarar på mina inlägg utan att ha läst och förstått vad du läst och tillskriver mig saker som inte stämmer och då vill jag rätta till det så att du och andra som skriver och läser i tråden inte missförstår mina inlägg.
Nu lämnar jag tråden enligt din önskan. Jag inget utbyte av att följa denna tråd längre. Jag har min bild ganska klar.
Ha en härlig söndag.