• Anonym (Panik)

Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!

Inatt så passade jag o min sambo på att ha en intim stund, det är svårt att få till det när hans barn är här men nu var kl 4 på morgonen och alla sov (trodde vi).

Mitt i allt så slits dörren upp o hans tonårsdotter står i dörröppningen och ser allt! Smäller igen dörren o går in till sig. Jag vill typ döööö!

Frågan är vad jag ska göra nu? Har stor lust att krypa ut genom fönstret o fly. Min sambo tycker att jag är fånig o tycker att det bara är att låtsas som det regnar. Vad skulle ni göra?

• Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!
  • Anonym (Meh)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 18:40:04 följande:

Givetvis inte. Tro mig, med facit i hand borde vi gjort det. Skadan är dock skedd så kan inte få det ogjort.

Ja men roligt att hon tog det så bra .
  • Haskel

Det är bra att du skäms TS.
    Vuxna människa och hålla på med sånt snusk...usch vad äckligt.

Nej, ärligt talat så hade jag förstått om du skämts, om det var du som var tonårsdottern. Du som vuxen borde väl veta att sex är något som de flesta vuxna människor sysslar med ibland. Likaså att man knackar innan man öppnar en dörr till någon annans rum. Likaså bör du som vuxen veta hur man handskas med en pinsam situation för en tonåring.

• Anonym (Panik)
    Haskel skrev 2017-03-05 18:59:02 följande:

Det är bra att du skäms TS.

Vuxna människa och hålla på med sånt snusk...usch vad äckligt.

Nej, ärligt talat så hade jag förstått om du skämts, om det var du som var tonårsdottern. Du som vuxen borde väl veta att sex är något som de flesta vuxna människor sysslar med ibland. Likaså att man knackar innan man öppnar en dörr till någon annans rum. Likaså bör du som vuxen veta hur man handskas med en pinsam situation för en tonåring.

Du har så rätt så rätt, jag lär mig. Det här var något som jag aldrig kommer glömma.
  • Tecum
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 18:19:43 följande:
    Ja det var verkligen ingen härlig syn för en 15-åring att se. Nu har vi dock pratat lite, o hon är rolig. Hon sa - klart jag knackar i fortsättningen, det gäller dig o pappa också den dagen jag skaffar kille. Den sista kommentaren gillade väl inte direkt min sambo. smile2.gif Varför måste man låsa dörrarna? Litar folk inte på sina tonåringar? Jag tycker inte att man ska behöva göra det, stänga borde räcka!
    Haha, bra kommentar, det är kläm i den tjejen!
  • Anonym (---)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 12:09:23 följande:
    Fast det resonemanget blir lite skevt. Vad blir det nästa gång? Låna mannens dator? Gå in och låna min tröja? Gå in och ta godispåsen vid mitt sängbord? Det var bara exempel, blir bara konstigt att köpa saker och tro att det är "problemlösningen". Nu är hon en fantastisk tjej och trodde nog att vi sov, kommer antagligen aldrig gå in utan att knacka igen.
    Min tonåring gick in utan att knacka tre gånger (med några veckors mellanrum) innan hon lärde sig...
  • Anonym (Panik)
    Tecum skrev 2017-03-05 21:26:44 följande:

Haha, bra kommentar, det är kläm i den tjejen!

Hon är cool och avslappnad, brås på sin pappa.
    Anonym (---) skrev 2017-03-06 06:37:52 följande:

Min tonåring gick in utan att knacka tre gånger (med några veckors mellanrum) innan hon lärde sig...

Tre gånger??? Hade ni sex varje gång?
  • Farfallos
    Anonym (Realist) skrev 2017-03-05 16:47:28 följande:
    Nyckeln ska naturligtvis sitta kvar i dörren när man låser. Det blir exakt samma sak som att låsa när man är på toaletten.
    Anonym (älskog) skrev 2017-03-05 17:51:17 följande:
    Risken att bli ertappad med hosorna nere mitt under herdestunden är långt större än brandrisken.
    Ehuru en eldsvåda är ytterst osannolik, så är uppkomsten av en eldsvåda mitt under pågående herdestund än mer osannolik, ja nästan obefintlig.
    Oavsett var nyckeln sitter så kan det uppkomma situationer då man behöver kunna öppna dörren från den sidan där nyckeln inte sitter.

Problemet är väl inte att det skulle börja brinna mitt under akten, utan om man har den vanan att låsa inomhus så kommer det med större sannolikhet vara låst då man verkligen inte önskar så.

Sedan, i ett hem borde man kunna ha såpass med respekt för varandra att låsta dörrar inte behövs, utan att knackningar och en väntan på "kom in" ska räcka. 

• Anonym (---)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-06 09:38:35 följande:
    Hon är cool och avslappnad, brås på sin pappa.
    Anonym (---) skrev 2017-03-06 06:37:52 följande:

Tre gånger??? Hade ni sex varje gång?
    Ja, med tanke på att vi bara har sex ett par gånger i veckan så är det helt otroligt att hon lyckades ta oss på bar gärning de tre gånger hon knallade in utan att knacka. Min stackars man som inte är pappa till henne har tyckt att det är extremt pinsamt.
  • Anonym (Realist)
    Farfallos skrev 2017-03-06 13:34:15 följande:
    Anonym (älskog) skrev 2017-03-05 17:51:17 följande:
    Risken att bli ertappad med hosorna nere mitt under herdestunden är långt större än brandrisken.
    Ehuru en eldsvåda är ytterst osannolik, så är uppkomsten av en eldsvåda mitt under pågående herdestund än mer osannolik, ja nästan obefintlig.
    Sedan, i ett hem borde man kunna ha såpass med respekt för varandra att låsta dörrar inte behövs, utan att knackningar och en väntan på "kom in" ska räcka. 

Har du barn? Ska t.ex en fyraåring som vaknar på natten knacka på och vänta på "kom in"? Sannolikheten är hög att föräldrarna sover, och då är det bättre att barnet går in direkt. Är det låst så får barnet knacka, banka eller dra i handtaget.
  • Farfallos
    Anonym (Realist) skrev 2017-03-06 17:33:19 följande:
    Har du barn? Ska t.ex en fyraåring som vaknar på natten knacka på och vänta på "kom in"? Sannolikheten är hög att föräldrarna sover, och då är det bättre att barnet går in direkt. Är det låst så får barnet knacka, banka eller dra i handtaget.
    Ja, jag har barn. Har du en fyraårings förstånd? Vad är problemet med en fyraåring ser sina föräldrar ha sex? Den ungen har ju ingen aning om vad föräldrarna håller på med. Med stigande ålder kommer också förståndet att knacka.
  • Anonym (Realist)
    Farfallos skrev 2017-03-06 17:51:46 följande:
    Ja, jag har barn. Har du en fyraårings förstånd? Vad är problemet med en fyraåring ser sina föräldrar ha sex? Den ungen har ju ingen aning om vad föräldrarna håller på med. Med stigande ålder kommer också förståndet att knacka.
    Vi har olika åsikt helt enkelt. Vi har aldrig krävt att barnen ska knacka för att komma in i vårt sovrum, oavsett ålder, men vi har låst dörren när vi vill vara ifred.
    Ända upp i 10-årsåldern har barnen kommit in till oss på natten ibland. Att de skulle behöva väcka någon av oss innan de kom in passar inte mig.
  • Anonym (Ouppfostrad unge.)

Han får väl lära sin dotter att man KNACKAR innan man tycker upp dörren.

• Anonym (Panik)
    Anonym (---) skrev 2017-03-06 17:24:30 följande:

Ja, med tanke på att vi bara har sex ett par gånger i veckan så är det helt otroligt att hon lyckades ta oss på bar gärning de tre gånger hon knallade in utan att knacka. Min stackars man som inte är pappa till henne har tyckt att det är extremt pinsamt.

Det är nog värre för förälderns partner i den sitsen. Som förälder går man liksom alltid hem, själv känns det som att man besudlar ungens pappa.
  • Påven Johanna II
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-06 19:54:55 följande:
    Det är nog värre för förälderns partner i den sitsen. Som förälder går man liksom alltid hem, själv känns det som att man besudlar ungens pappa.
    Är du uppvuxen i någon frikyrklig familj eller var kommer den där skulden och skammen ifrån? "Besudlar ungens pappa", det är en oerhört onödig och pryd inställning, tycker jag. Om det inte är så att du faktiskt skändar honom och gör saker mot hans vilja?
  • Anonym (Panik)
    Påven Johanna II skrev 2017-03-06 19:59:22 följande:

Är du uppvuxen i någon frikyrklig familj eller var kommer den där skulden och skammen ifrån? "Besudlar ungens pappa", det är en oerhört onödig och pryd inställning, tycker jag. Om det inte är så att du faktiskt skändar honom och gör saker mot hans vilja?

Inte frikyrklig men är rätt pryd.
  • Tom Araya
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 09:55:19 följande:

Inatt så passade jag o min sambo på att ha en intim stund, det är svårt att få till det när hans barn är här men nu var kl 4 på morgonen och alla sov (trodde vi).

Mitt i allt så slits dörren upp o hans tonårsdotter står i dörröppningen och ser allt! Smäller igen dörren o går in till sig. Jag vill typ döööö!

Frågan är vad jag ska göra nu? Har stor lust att krypa ut genom fönstret o fly. Min sambo tycker att jag är fånig o tycker att det bara är att låtsas som det regnar. Vad skulle ni göra?

Det borde vara mer pinsamt för dottern än för er. Tipsa om att det är bra att knacka först.
Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!