• Anonym (Panik)

Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!

Inatt så passade jag o min sambo på att ha en intim stund, det är svårt att få till det när hans barn är här men nu var kl 4 på morgonen och alla sov (trodde vi).

Mitt i allt så slits dörren upp o hans tonårsdotter står i dörröppningen och ser allt! Smäller igen dörren o går in till sig. Jag vill typ döööö!

Frågan är vad jag ska göra nu? Har stor lust att krypa ut genom fönstret o fly. Min sambo tycker att jag är fånig o tycker att det bara är att låtsas som det regnar. Vad skulle ni göra?

• Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 10:29:38 följande:

Absolut, men för att vara på den säkra sidan så blir det varannan veckas sex.

Eller så får hon lära sig att knacka innan.

Samt inte förvara mobilladdaren där, utan i sitt rum eller nåt.
  • Anonym (Panik)

Stötte på henne i köket, hon var på bra humör och vi ska dra iväg och shoppa snart. Skönt, ungen verkar inte ha fått några men för livet.

• Anonym (Man undrar)

Man undrar vilken ställningen ni var i haha, låtsas som att det regnar. Säg nåt pik- knacka innan du kommer in genom dörren.

• Anonym (Panik)
    Påven Johanna II skrev 2017-03-05 10:38:42 följande:

Allvarligt? Tänker du halvera möjligheterna till sex för att hon ertappade er där hon inte borde ha befunnit sig vid det tillfället? Varför ska du missunna er rätten till sex när ni känner för att ha det av en sådan anledning? Det hade jag aldrig gjort.

Nej det var överdrivet och jag skrev det i affekt, det kommer vi absolut ha. Men lusten är inte lika stor när hans barn är här, jag vet inte varför men så är det.
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Man undrar) skrev 2017-03-05 10:43:43 följande:

Man undrar vilken ställningen ni var i haha, låtsas som att det regnar. Säg nåt pik- knacka innan du kommer in genom dörren.

Jag satt och skumpade på honom. Nej fy så hemskt! Nu när isen är bruten så kan jag skämta om det.
  • Anonym (Mor)

Jag har mina barn varannan vecka hos mig, och visst är det skillnad i ljusstyrka på sexet, om barnen är hemma eller inte.

Men fastän jag kan få dåligt samvete för att vi ligger då barnen är hemma, så gör vi det ändå. Inte så ofta men kan hända ner än en gång under veckan.

Stör mig på att äldsta dottern ALLTID är vaken (det hörs) och är rädd för vad hon tänker om hon hör oss, väggarna är ganska tunna. Min man är hennes bonuspappa och hon gillar inte honom riktigt....

• Farfallos
    Kuddebarn skrev 2017-03-05 10:23:42 följande:
    Håller med er övriga i tråden. Hon skulle givetvis ha knackat.
    Dock så kan ni ju lära er att låsa dörren, för säkerhetsskull.
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 10:29:38 följande:
    Absolut, men för att vara på den säkra sidan så blir det varannan veckas sex.
    Nej! Ni ska INTE låsa dörren! Den lilla risken att hon gör om det, och de nästan obefintliga konsekvenserna om hon ändå gör det, de väger väldigt lätt emot risken med att ha låsta dörrar inomhus om någon skulle bli akut sjuk eller om det skulle börja brinna.

• Anonym (sh)

Har mina barn vv men då ena är tonåring så händer det att hon kommer hem en sväng efter skolan eller om hon är i närheten med någon kompis eller så iaf. 

Hade min kk hemma en kväll och när vi höll på så hörde vi att ytterdörren låstes upp. Var dottern och 2 av hennes kompisar. Som tur var så var ju vi i mitt sovrum.

• Anonym (Jen)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 10:01:16 följande:
    Jag sa det också, hon skulle gå in och hämta laddaren men en 13 och en 15 åring ska lära sig knacka. Nu lär hon inte göra om det iallafall.
    Varför skaffar ni inte lås på dörren när ni har era intima stunder? En bra present vore kanske en alldeles egen laddare till tonåringen? Inga fler pinsamma stunder och tonåringen slipper smyga in om nätterna. 

Hon tycker förmodligen att det är lika pinsamt som du. 
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Jen) skrev 2017-03-05 11:30:10 följande:

Varför skaffar ni inte lås på dörren när ni har era intima stunder? En bra present vore kanske en alldeles egen laddare till tonåringen? Inga fler pinsamma stunder och tonåringen slipper smyga in om nätterna. 

Hon tycker förmodligen att det är lika pinsamt som du. 

Hon har laddare men som många tonåringar idag så ville hon gå in och hämta min långa laddare. Tror att hon tycker att det är mest pinsamt, hon verkar tycka synd om mig för att jag skäms. Tänker inte låsa dörrar men vi får koda, är dörren öppen så varsågod men om stängd så knacka.
Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!