• Anonym (Panik)

Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!

Inatt så passade jag o min sambo på att ha en intim stund, det är svårt att få till det när hans barn är här men nu var kl 4 på morgonen och alla sov (trodde vi).

Mitt i allt så slits dörren upp o hans tonårsdotter står i dörröppningen och ser allt! Smäller igen dörren o går in till sig. Jag vill typ döööö!

Frågan är vad jag ska göra nu? Har stor lust att krypa ut genom fönstret o fly. Min sambo tycker att jag är fånig o tycker att det bara är att låtsas som det regnar. Vad skulle ni göra?

• Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!
  • Anonym (Panik)
    Påven Johanna II skrev 2017-03-05 16:00:26 följande:

Men alltså, man behöver ju inte vänta tills de har somnat. Hur bor folk som måste göra det? Jag och min man går och lägger oss när vi känner för att lägga oss även om de är uppe och vakna och när vi har lagt oss gör vi förstås vad vi vill, inklusive att ha sex. 

Vi går ibland och lägger oss och tar en siesta på dagen också på helgen, då säger vi bara det. Att vi lägger oss ett tag och så stänger vi dörren och har sex eller läser böcker eller det ena före det andra. Jag tycker inte att det är krångligt alls faktiskt. 

Vi passar på när barnen är ute eller när vi lagt oss för kvällen. Men det är sällan vi passar på och tar en "siesta" mitt på dagen, när han har barnen så är det fokus på dem o båda två är ubersociala. Det stressar mig o blir inte direkt supersugen på sex i den miljön.
  • Påven Johanna II
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 16:12:06 följande:
    Vi passar på när barnen är ute eller när vi lagt oss för kvällen. Men det är sällan vi passar på och tar en "siesta" mitt på dagen, när han har barnen så är det fokus på dem o båda två är ubersociala. Det stressar mig o blir inte direkt supersugen på sex i den miljön.
    Vi har också väldigt sociala ungdomar men de har också väldigt mycket kompisar så de vill inte vara med oss hela tiden och behöver inte stå i vårt fokus precis när vi vill ta en siesta eller lägga oss tidigt eller duscha tillsammans eller vad det nu kan vara. Hur gamla är din mans barn?
  • Anonym (Realist)
    Farfallos skrev 2017-03-05 11:16:16 följande:
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 10:29:38 följande:
    Absolut, men för att vara på den säkra sidan så blir det varannan veckas sex.
    Nej! Ni ska INTE låsa dörren! Den lilla risken att hon gör om det, och de nästan obefintliga konsekvenserna om hon ändå gör det, de väger väldigt lätt emot risken med att ha låsta dörrar inomhus om någon skulle bli akut sjuk eller om det skulle börja brinna.

Nyckeln ska naturligtvis sitta kvar i dörren när man låser. Det blir exakt samma sak som att låsa när man är på toaletten.

• Anonym (Panik)
    Påven Johanna II skrev 2017-03-05 16:17:21 följande:

Vi har också väldigt sociala ungdomar men de har också väldigt mycket kompisar så de vill inte vara med oss hela tiden och behöver inte stå i vårt fokus precis när vi vill ta en siesta eller lägga oss tidigt eller duscha tillsammans eller vad det nu kan vara. Hur gamla är din mans barn?

Det har vi också, när barnen är iväg på träning eller aktivitet så passar vi på. 13 och 15 år gamla är hans barn, båda är tjejer men svårast är det med den äldsta tjejen. Hon är en vampyr, sover aldrig!
  • Anonym (Panik)
    Anonym (tonårsmamma) skrev 2017-03-05 16:04:15 följande:

Även en tonåring ska väl sova mitt i natten? Att gå in och hämta en laddare mitt i natten betyder att hon inte gått och lagt sig ens, hon får skylla sig själv om hon såg något hon inte skulle se.

Men hon lär nog inte göra om det, haha

Tycker inte du ska ha dåligt samvete, hon är gammal nog att fatta att vuxna människor har sex, i fred i sitt eget sovrum dessutom. Det var hon som var inkräktaren.  Visa dig i istället självsäker, ni älskar varann och då har man sex, liksom. Hon bör vara glad att din pappa har en partner som vill vara med honom. Gör ingen stor sak av detta.

Om någon av mina tonåringar eller mina bonusar gör så nån gång så kommer jag förhålla mig helt neutral och blir det något sagt kommer jag inte visa minsta spår av förlägenhet. 

Det är lugnt nu, kanske var det som behövdes. Jag är så himla panikslagen som person men överlevde det där, hon slutar nu rycka i dörrar. Vi har nog lärt oss en läxa båda två.
  • Anonym (älskog)
    Kuddebarn skrev 2017-03-05 11:40:10 följande:
    Haha, det är din åsikt. Jag skulle fortfarande köra med låsta dörrar och så gjorde vi alltid i min familj. Långsökt enligt mig och tänka att det kan börja brinna eller liknande.
    Risken att bli ertappad med hosorna nere mitt under herdestunden är långt större än brandrisken.

Ehuru en eldsvåda är ytterst osannolik, så är uppkomsten av en eldsvåda mitt under pågående herdestund än mer osannolik, ja nästan obefintlig.
  • Anonym (Meh)

Meh, trodde alla som var mogna nog för sex låste dörren om sig. Ja vad kan du göra, låtsas som ingenting om dottern inte tar upp det, och tänka på att låsa dörren nästa gång.

Stackars tjej som var tvungen att se er:(

• Anonym (Panik)
    Anonym (Meh) skrev 2017-03-05 17:55:07 följande:

Meh, trodde alla som var mogna nog för sex låste dörren om sig. Ja vad kan du göra, låtsas som ingenting om dottern inte tar upp det, och tänka på att låsa dörren nästa gång.

Stackars tjej som var tvungen att se er:(

Ja det var verkligen ingen härlig syn för en 15-åring att se. Nu har vi dock pratat lite, o hon är rolig. Hon sa - klart jag knackar i fortsättningen, det gäller dig o pappa också den dagen jag skaffar kille. Den sista kommentaren gillade väl inte direkt min sambo. Varför måste man låsa dörrarna? Litar folk inte på sina tonåringar? Jag tycker inte att man ska behöva göra det, stänga borde räcka!
  • Anonym (Meh)
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 18:19:43 följande:

Ja det var verkligen ingen härlig syn för en 15-åring att se. Nu har vi dock pratat lite, o hon är rolig. Hon sa - klart jag knackar i fortsättningen, det gäller dig o pappa också den dagen jag skaffar kille. Den sista kommentaren gillade väl inte direkt min sambo. Varför måste man låsa dörrarna? Litar folk inte på sina tonåringar? Jag tycker inte att man ska behöva göra det, stänga borde räcka!

Borde och borde, anledningen till att man låser dörren är ju för att risken att någon kommer in är obefintlig.

Behövde jag verkligen förtydliga det?
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Meh) skrev 2017-03-05 18:38:02 följande:

Borde och borde, anledningen till att man låser dörren är ju för att risken att någon kommer in är obefintlig.

Behövde jag verkligen förtydliga det?

Givetvis inte. Tro mig, med facit i hand borde vi gjort det. Skadan är dock skedd så kan inte få det ogjort.
Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!