Inlägg från: Anonym (Realist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realist)

Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!

Farfallos skrev 2017-03-05 11:16:16 följande:
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 10:29:38 följande:
    Absolut, men för att vara på den säkra sidan så blir det varannan veckas sex.
    Nej! Ni ska INTE låsa dörren! Den lilla risken att hon gör om det, och de nästan obefintliga konsekvenserna om hon ändå gör det, de väger väldigt lätt emot risken med att ha låsta dörrar inomhus om någon skulle bli akut sjuk eller om det skulle börja brinna.

Nyckeln ska naturligtvis sitta kvar i dörren när man låser. Det blir exakt samma sak som att låsa när man är på toaletten.

• Anonym (Realist)
    Farfallos skrev 2017-03-06 13:34:15 följande:
    Anonym (älskog) skrev 2017-03-05 17:51:17 följande:
    Risken att bli ertappad med hosorna nere mitt under herdestunden är långt större än brandrisken.
    Ehuru en eldsvåda är ytterst osannolik, så är uppkomsten av en eldsvåda mitt under pågående herdestund än mer osannolik, ja nästan obefintlig.
    Sedan, i ett hem borde man kunna ha såpass med respekt för varandra att låsta dörrar inte behövs, utan att knackningar och en väntan på "kom in" ska räcka. 

Har du barn? Ska t.ex en fyraåring som vaknar på natten knacka på och vänta på "kom in"? Sannolikheten är hög att föräldrarna sover, och då är det bättre att barnet går in direkt. Är det låst så får barnet knacka, banka eller dra i handtaget.
  • Anonym (Realist)
    Farfallos skrev 2017-03-06 17:51:46 följande:
    Ja, jag har barn. Har du en fyraårings förstånd? Vad är problemet med en fyraåring ser sina föräldrar ha sex? Den ungen har ju ingen aning om vad föräldrarna håller på med. Med stigande ålder kommer också förståndet att knacka.
    Vi har olika åsikt helt enkelt. Vi har aldrig krävt att barnen ska knacka för att komma in i vårt sovrum, oavsett ålder, men vi har låst dörren när vi vill vara ifred.
    Ända upp i 10-årsåldern har barnen kommit in till oss på natten ibland. Att de skulle behöva väcka någon av oss innan de kom in passar inte mig.
Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!