• Anonym (Panik)

Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!

Inatt så passade jag o min sambo på att ha en intim stund, det är svårt att få till det när hans barn är här men nu var kl 4 på morgonen och alla sov (trodde vi).

Mitt i allt så slits dörren upp o hans tonårsdotter står i dörröppningen och ser allt! Smäller igen dörren o går in till sig. Jag vill typ döööö!

Frågan är vad jag ska göra nu? Har stor lust att krypa ut genom fönstret o fly. Min sambo tycker att jag är fånig o tycker att det bara är att låtsas som det regnar. Vad skulle ni göra?

• Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!
  • Anonym (Sara)

Låtsas som det regnar.

• Anonym (Sara)

Sedan kan ju din sambo säga till dottern att nästa gång så knackar man innan man går in.

• Anonym (Panik)
    Anonym (Sara) skrev 2017-03-05 09:58:13 följande:

Låtsas som det regnar.

Det är väl det lättaste alternativet men just nu klarar jag inte av att se henne i ögonen. Skäms så himla mycket.
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Sara) skrev 2017-03-05 09:59:08 följande:

Sedan kan ju din sambo säga till dottern att nästa gång så knackar man innan man går in.

Jag sa det också, hon skulle gå in och hämta laddaren men en 13 och en 15 åring ska lära sig knacka. Nu lär hon inte göra om det iallafall.
  • John22

Låtsas som att det regnar. Shit happens och många ungdomar har nog råkat komma på sina föräldrar i vuxensituationer.

• Påven Johanna II
    Anonym (Panik) skrev 2017-03-05 09:59:46 följande:
    Det är väl det lättaste alternativet men just nu klarar jag inte av att se henne i ögonen. Skäms så himla mycket.
    Vad är det att skämmas för? Det är ju inte som om ni betett er illa på något sätt och påtvingat dem er sexualitet. Ni var i ert sovrum, klockan var 4 på morgonen och nu har hon med stor sannolikhet lärt sig att inte traska in hos er på nätterna utan att föranmäla besöket. 
  • Anonym (Panik)
    John22 skrev 2017-03-05 10:02:37 följande:

Låtsas som att det regnar. Shit happens och många ungdomar har nog råkat komma på sina föräldrar i vuxensituationer.

Visst är det så! Det har jag också gjort men då var det mina föräldrar. Känns värre när det inte är mina egna barn.
  • Anonym (Panik)
    Påven Johanna II skrev 2017-03-05 10:03:40 följande:

Vad är det att skämmas för? Det är ju inte som om ni betett er illa på något sätt och påtvingat dem er sexualitet. Ni var i ert sovrum, klockan var 4 på morgonen och nu har hon med stor sannolikhet lärt sig att inte traska in hos er på nätterna utan att föranmäla besöket. 

Det har du helt rätt i, hon lär inte göra om det. Men jag tycker att situationen är pinsam.
  • vettefaen

Hahaha

Hon får fan skylla sig själv och om någon fattar att ni har sex så lär det ju vara tonåringen.

• Anonym (Panik)
    vettefaen skrev 2017-03-05 10:12:15 följande:

Hahaha

Hon får fan skylla sig själv och om någon fattar att ni har sex så lär det ju vara tonåringen.

Ja det fattar hon nog, nu är hon väldigt försiktig annars men hon var väl helt säker på att vi "gamlingar" låg o sov den tiden på dygnet.
Svar på tråden Hjälp!!! Sambons barn kom in när vi hade sex!!