Aniiee skrev 2015-12-14 17:14:44 följande:
Ja, du diskuterar ju på väldigt mogen nivå, så det känns väldigt givande. Jag liksom har inte riktigt lust att gå i klinch med dig, eftersom du redan har allt glasklart för dig och inte lyssnar på vad andra säger. Du tar inte till dig fakta, du har inget som helst att säga när du har fel och får det påpekat, du bemöter inte ens fakta du får framför dig utan du bara beter dig som en omogen, trotsig, tjurig 14-åring "jag har rätt och ni har fel och alla som säger att jag har fel är dumma i huvudet". Det är inte att ha givande och utvecklande diskussioner, det är att hålla för öronen och låtsas som att omvärlden inte finns, så man slipper möta den och lära sig och utvecklas.
Du har inte länkat några tester. Gör gärna det, kanske är någon intresserad. Tyvärr glädjemäter inte ens de testerna så högt som mitt IQ är uppmätt till (för jag skrev faktiskt inte att man inte kan mäta högre än 150, jag skrev att VISSA ANSER att man inte kan mäta högre än 150. Kurs i läsförståelse?)
Du tror att du vet något om mig när jag gör som jag brukar göra här - raljera och skämta och dra saker till sin spets. Sorry grabben, men du har inte en susning.
Du är ung, du är naiv, du är förmodligen rätt intelligent och du har definitivt inte tillräckligt mycket erfarenheter av livet för att hålla jämna steg med de flesta här inne.
Men, men, som sagt, jag har inte riktigt lust att sitta på tåg och gå i klinch med random 20-åring på FL om detta. Jag ska ägna mig åt min bror och hans familj istället.
Hejsan, jo visst jag håller med dig om att jag är naiv om jag inte förstog som du i detta fallet gjorde, för jag besvarade exakt allt du skrev till mig om inte lite mer, om du läser noggrant så ser du det.
Visst, kan förklara tydligare för dig, det folk säger är faktiskt fel, det går att mäta upp till 240 iq men inte mer, jag vet ännu mer som jag kan dela med mig till dig, vet du varför man inte kan mäta högre ens?
Om du var psykolog och intervjuade en man med iq 200 om allt, han skulle tillslut ha ett fel någonstans under tiden, skulle du intervjua 1 individ med iq över 240, han skulle ha rätt på exakt allt och du skulle inte hitta något i din värld som skulle göra att han fick fel, nu pratar jag om logiska frågor och inte information.
En med iq 150 skulle ha massvis med fel, det finns många tester som mäter mycket över 150 iq, den jag länkade är legend testen inom intelligens världen som bara få vet om. Du ser testen i trådstarten. Det finns många tester jag gjort och som jag kan länka här som jag delade med Mensa medlemmar över 131 samt 135. Förvånad som jag blev fick jag högre än en kille som hade 135 iq. Men vi låg så mycket jämt.
Jag är inte tjurig, jag blir bara besviken på att du inte förstår vad jag förmedlar, jag försöker vara respektfull mot dig men du ska skriva " jag är bättre än dig på iq tester". Vad är det för inställning och varför skriver du det ens? Bra för dig då?
Jag kan förstå att du tycker jag är naiv om du inte inser att jag besvarade på allt du skrev och frågade och lite till, tycker inte alla har fel, jag väger mellan mina kommentarer därför kommenterar jag vad jag tycker.
Hoppas du förstod nu. Mvh