• zooägaren

gravida överallt!

ångest ångest ångest :( Det är gravida överallt, facebookvänner som hintar om att dom börjat bebisverkstaden, bebisar överallt....
    Och här händer inget. NOLL, barnlöshetskliniken har sommarstängt till i augusti... 

Vi vill ju så gärna ha barn.. Varför varför varför ska det vara så svårt Gråter

Jag är hård , men ärlig!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-31 11:14
    Är jag ensam om att ha liknande tankar? Jag vill helst bara gömma mig under en sten tills jag blir gravid, så jag slipper se alla gravida.. slipper se alla bebisar..

Imorgon kommer jag inte känna såhär, men just precis nu så känns det bara så hopplöst :(
  • Svar på tråden gravida överallt!
  • sommarbarn88

ia84, kariningrid och sofiafia. vars bor ni i vårt avlånga land? vi e ju några tjejer nu från uemå som ev. ska ses. bor ni i närheten får ni gärna hänga på:)

• Ia84

Bor i västra Götaland så inte i närheten av Umeå tyvärr.

• Sofiafia

Bor utanför Gbg så jag är tyvärr inte i er närhet! men jag tycker det är kanon att man kan finna stöd hos varandra så som ni kommer att göra. Jag har tur i oturen eller vad skall man säga att en vän till mig går igenom samma visa tyvärr.. men i henne finner jag ett enormt stöd som jag kan ringa när som..

• cutepoison

Du är inte ensam. Trots det kan jag inte lämna facebook. Det som att jag straffar mig själv genom att gå in där och se MÅNGA få sitt första barn, sitt andra och till och med tredje. Ja, så länge har vi försökt bli gravida. Ingenting händer. Namnen jag har haft i tanken för mina barn är sedan länge upptagna av vänners barn. Allt känns så fruktansvärt orättvist men jag tröstar mig själv med att jag säkert förtjänar detta. 

• cutepoison

Jag bor utanför Göteborg. Är nyinflyttad och ensam så har ingen att prata med. Alla mina nya vänner har barn, alla gamla också. Jag bodde i Luleå förut och saknade också då någon att prata med, synd jag inte bodde kvar där just av den anledningen att några verkar bo i Ume, hade varit kul att ses. 

• zooägaren

:( idag är en sån där dag då det känns pest och pina bara Gråter
    Makens kusiner och syster satt häromkvällen och pratade om när det är dags för vem att få barn och vem som ska hinna först... dom är alla mellan fem och tio år yngre än oss...
    En av kusinerna deklarerade tydligt att efter 32 års ålder är man TOK för gammal att skaffa barn.. jaha men tack då..det är nästa år...

skit skit skit... kan vi inte bara få bli gravida nu??! Gråter

Jag är hård , men ärlig!
  • woodridgeemprium

Vi får inte heller något barn, ???? det börjar kännas jobbigt nu när alla kompisar får det! Någon annan här med pco med ngn solskenshistoria? Någon från västergötland?

• cutepoison

Jag bor i västergötland. ALLA blir gravida. Alla mina vänner är gravida eller har barn men för oss händer ingenting. Jag började nyligen prata med en tjej som försökt lika länge som mig och min sambo, dvs 3 år. När vi pratat i 2-3 veckor fick hon veta att hon var gravid. Jag hittar aldrig någon att prata med. Känns som om jag är dömd till olycka. 

• sommarbarn88

Jag hade pco men den e borta nu. Har gått från en menscykel på flera månader till 30 dagar mellan. Har dessutom ägglossning cirka 14 dagar efter första dagen i mensen. Så man kan ju hoppas nu när kroppen blivit mer normal att man blir gravid... vi har försökt i 73 månader nu:(

• zooägaren

blähh nu är det en sån där dag igen. ALLA är gravida, har bebisar eller så blir folk som inte ens VILL ha barn gravida och gör abort på abort på abort... 

Jag känner mig bitter......

Jag är hård , men ärlig!
  • SofieA86

Känner så väl igen mig. Tappar livsgnistan totalt och vill bara stänga mig inne tills jag får plusset.:(

• zooägaren

:'( ser en film på tv.. en tjej som står framför spegeln och försöker komma på hur hon ska berätta att hon är gravid. Hon ser så jävla lycklig ut och är så himla glad. 
    JAG VILL OCKSÅ!!!! jag vill också vara gravid, jag vill också stå framför spegeln och prova olika sätt att avslöja för maken. Jag vill också vara sådär strålande lycklig. 

Jag är hård , men ärlig!
Svar på tråden gravida överallt!