• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • joemal
    Lowika skrev 2013-11-04 14:06:23 följande:
    Hmm ska på inskrivningssamtal imorgon. Men jag har ju redan varit där en gång, och tagit alla proverna... Vad sjutton ska vi göra imorgon liksom? "Prata" igen?...

Hur kommer det sig att du redan har tagit proverna om du inte haft ditt inskrivningssamtal? Trodde man hade inskrivning först och sedan kom tillbaka efter någon vecka för proverna.

Jag har inskrivning och tidigt ultraljud den 18/11, känns som en evighet tills dess
  • Lowika
    joemal skrev 2013-11-04 17:59:35 följande:

Hur kommer det sig att du redan har tagit proverna om du inte haft ditt inskrivningssamtal? Trodde man hade inskrivning först och sedan kom tillbaka efter någon vecka för proverna.

Jag har inskrivning och tidigt ultraljud den 18/11, känns som en evighet tills dess

För att jag pga komplikationer och ämnesomsättningsfel förra graviditeten fick komma på ett första hälsosamtal redan i v 7. Och då tog de alla proverna när de ändå höll på och sticka. Men man blir typ inte "formellt" inskriven förrän nu i v 11-12-isch.

Well, blev inte så mycket sagt idag förutom att boka RUL Så 9 januari blir det till att åka till Östra.
  • joemal

Lowika, jaha det förklarar det hela Skönt att de har koll på dig så tidigt denna gången.

• Marzy
    Tesssss skrev 2013-11-02 21:45:29 följande:

Hej, jag skulle också vilja gå med i denna grupp om de e ok :)

Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än? Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)

Vart tog du vägen?
  • Tesssss
    Marzy skrev 2013-11-06 07:03:53 följande:
    Vart tog du vägen?
    Ja e kvar här :)  men ja hittar inte gruppen på facebook, heter den bara fikagruppen? När ja söker på de så får ja upp en massa men inte den rätta tror ja :/
  • joemal
    Tesssss skrev 2013-11-06 16:26:07 följande:
    Ja e kvar här :)  men ja hittar inte gruppen på facebook, heter den bara fikagruppen? När ja söker på de så får ja upp en massa men inte den rätta tror ja :/

Å så heter den FikagruppenGBG, vinglas som symbol (ev en flaska också)
  • Marzy

Hej ni som vill kan gå med i fikagruppenGBG på fb. Där ska alla ha i juni

• emmisss

Nu har jag skickad en ansökan på facebook...
    Vi såg bebisen igår och hjärtat tickade så fint så..! :) 

• kickistin

Hej Hänger på här då. Christin heterchag, har en dotter på 4år och väntar nummer 2 nu. Bor i Torslanda. Har bf den 10 juni. Såg den lille på tidigt ul i fredags och allt såg bra ut och den rörde på sig som bara den

• emmisss

Jag bor oxå i Torslanda...har en dotter på 3.5 år! :) (och en 10 månaders(!) :)

• kickistin
    emmisss skrev 2013-11-27 17:03:31 följande:
    Jag bor oxå i Torslanda...har en dotter på 3.5 år! :) (och en 10 månaders(!) :)

Vad kul. Så du väntar 3:e då ? Vart bor du? Har inte så jätte bra koll på Torslanda fast har bott här i 2 år snart
  • emmisss

Ja 3e! Helst sjukt har nog inte förstått det än... Vi bor i Lilleby, ni då?

• kickistin
    emmisss skrev 2013-11-27 19:17:33 följande:
    Ja 3e! Helst sjukt har nog inte förstått det än... Vi bor i Lilleby, ni då?

Vi bor på fornborgsgatan om du svänger ner till Willys. Vita radhusen där innan. Ja 3:e måste kännas häftigt. Har tjatat på min man i 4 år på ett till och äntligen blev det av . Vi har inte sagt till någon så det kommer nog bli en chock. Ska bli kul att avslöja sen.
  • emmisss

Ok! Skönt att tjatandet gav resultat då! :) ja folk kommer bli överraskade här med, man förväntar inte direkt att vi ska ha barn igen när yngsta är snart 10 månader! :)!

• missfizzy

Hej Alla!

Vet inte om det är för sent att hänga på här..... Jag är 36 år och väntar mitt fjärde barn 29 juni. Jag bor i Hisings-backa. Hade varit jättekul att komma med i ett nätverk av mammor som ska vara hemma samtidigt. Mina barn är 13 år, 11 år och 6 år. 

• loglady

Hej!

Verkar som denna tråd är ganska död. Har ni någon Facebook-grupp?
    Har BF 18/6 med mitt tredje barn.

Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg