En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
Hej här är en med bf 8:e juni, andra barnet. :)
Hej här är en med bf 8:e juni, andra barnet. :)
27 år och bor i Göteborg, fräntor. Nästa vecka ska jag på inskrivning på kungshöjd mvc den 17:e är det inte ganska tidigt att gå i vecka 7?
Jo jag frågade om det inte var lite tidigt med tanke på att jag har en sen tidigare (tjej som precis fyllt två föresten, såg att din dotter var i samma ålder) de ville att jag skulle komma ändå.
Oa 82 jag var på kickoff en hel helg med jobbet 3-4 dagar efter äl, trodde inte jag skulle bli gravid så snabbt så jag drack vin till maten... känner mig också lite nojig men det är säkert ingen fara... i frankrike dricker de ju små mängder hela graviditeten så det är säkert ingen fara med 2-3 glas så tidigt tänker jag
Grattis jenyma, kul med fler! Hoppas alla våra små ska klara sig såklart, vad härligt det måste kännas att få ett plus när man försökt så länge (även om det inte är länge egentligen).
Föräldragrupp får man i slutet av graviditeten sedan får man en på bvc med första barnet. Jag som får mitt andra barn håller ju hoppet till att hitta någon med barn här eller liknande så man kan rasta de stora barnen tillsammans nån gång då och då ;) det lär ju inte bli det härliga halvåret då man kunde sitta på cafe som med första barnet denna gång. Känner ju såklart folk med barn sedan tidigare men väldigt få kommer ju vara hemma då.
Jag gillar liberos, babygruppens och familjelivs appar... sen har jag flera andra mwn ingen jag tycker tillför något till de andra. Marzy, vad kul att ha någon att rasta barnen med, jag själv kanske är den som är i störst behov av rastning haha. Jag blir galen av att vara hemma en hel dag med dotter själv hon blir ju sååå rastlös. Skönt att vi kommer ha trädgård till sommaren då vi flyttar från vår lägenhet.
Ja min dotter kommer också gå på dagis :) hon älskar förskolan. Vi bor i centrum nu i en fyra men har köpt radhus i fräntorp (1 km från förlossningen 6 km till centralstationen, perfekt haha) längtar såå tills vi flyttar. jag har växt upp i hus och saknar trädgård mm som dottern kan leka i nu när vi har barn. Det är ju inte allt för långt till gamlestan därifrån.
Haha jag vaknar alltid 30 minuter innan klockan ringer :p typ nu. Jag har inga symptom alls längre. Det hade jag inte med dottern heller, nästan lite läskigt men ändå skönt!! Jag är lite trött bara, på kvällen.
Jag tänker göra kub, det gjorde vi inte förra gången och då ångrade jag mig sen när jag blev mer orolig i slutet av grav. Men fostervattensprov gör jag bara om resultatet är dåligt. Jag är ju "bara" 27 också så det behövs kanske inte egentligen.