• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • Isabelle14

ThessaLi. Eller hur! Ja jag har en 10 månaders och är mammaledig! Själv då? :) Bor du nära Vallhamra?

• ThessaLi

Jag har provat med postafen men de har inte haft samma effekt som vid förra graviditeten tyvärr så här illa var aldrig illamåendet då :( Är det någon som vet om man får gå i mammagrupp på annan mvc än där man träffar sin barnmorska? Isabelle, ja jag bor nära vallhamra, Dudå?jag har en två åring, så du har redan en bebis hemma va mysigt!!

• Isabelle14
    ThessaLi skrev 2013-10-23 10:22:46 följande:
    Jag har provat med postafen men de har inte haft samma effekt som vid förra graviditeten tyvärr så här illa var aldrig illamåendet då :( Är det någon som vet om man får gå i mammagrupp på annan mvc än där man träffar sin barnmorska? Isabelle, ja jag bor nära vallhamra, Dudå?jag har en två åring, så du har redan en bebis hemma va mysigt!!

Testa Lergigan comp! Den är kanon!.. Sjukt, jag bor i Vallhamra haha :)
  • Marzy
    ThessaLi skrev 2013-10-23 10:22:46 följande:

Då kan våra barn leka någon gång .. Har inga jämnåriga min dotter umgås med privat. :)
  • Marzy

Jävla ryggskott säger jaaaaaaaaag!!! Ursäkta utbrottet men fan va ont jag har. De strålar fram med så blir orolig att de ska va nått med bebisen.. Gah!!

• Gbgmamma

Nu har jag varit frånvarande här ett tag, inget illamående alls ännu men jag är sååå trött haha vecka 8. Längtar till den 15:e november då vi har tid för kubtest. Kul att ni skrivit så mycket jag ska försöka läsa ikapp nu.

• joemal
    Marzy skrev 2013-10-23 12:40:24 följande:
    Jävla ryggskott säger jaaaaaaaaag!!! Ursäkta utbrottet men fan va ont jag har. De strålar fram med så blir orolig att de ska va nått med bebisen.. Gah!!

Uscha, hoppas det går över och att bebisen mår bra. Själv vaknade jag av molvärk i mage inatt och istället för att avfärda det som växtvärk, så låg jag sömnlös och oroade mig. Önskar att man kunde ha ett litet titthål in i magen så att man kunde kolla att allt faktiskt var bra så fort man börja oroa sig...
  • ThessaLi
    Marzy skrev 2013-10-23 12:37:45 följande:
    Då kan våra barn leka någon gång .. Har inga jämnåriga min dotter umgås med privat. :)

Ja va roligt det hade vart:) några fler som har redan har barn kanske?
  • ThessaLi
    Isabelle14 skrev 2013-10-23 10:51:45 följande:
    Testa Lergigan comp! Den är kanon!.. Sjukt, jag bor i Vallhamra haha :)

Hur gick inskrivningen Isabelle?
Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg