• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • Marzy
    Land1991 skrev 2013-11-02 07:51:16 följande:

Kanon:P fanns dok typ 5 olika grupper som hete de! Vilken synbol e de på gruppen? smile1.gif o hur många medlemmar? Så kör jag uteslutningsmetoden smile1.gif

Nalle ska de vara tror jag. Sen är vi nog 9
  • emmisss

Jag har två barn sen innan, 2 tjejer älsta är 3.5 år och den lilla är 9 månader snart. (!) :) ser fram emot att gå med i facebook gruppen lite senare!

• Tesssss

Hej, jag skulle också vilja gå med i denna grupp om de e ok :)

Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än… Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)

• Marzy
    emmisss skrev 2013-11-02 15:50:44 följande:

Jag har två barn sen innan, 2 tjejer älsta är 3.5 år och den lilla är 9 månader snart. (!) :) ser fram emot att gå med i facebook gruppen lite senare!

Du är välkommen :)
  • Marzy
    Tesssss skrev 2013-11-02 21:45:29 följande:

Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än? Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)

Testa söka fikagruppen. Tror de är 9 medlemmar och nallebild .

Finns visst flera att välja mellan.
  • Marzy
    Tesssss skrev 2013-11-02 21:45:29 följande:

Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än? Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)

HAR ÄNDRAT GRUPPEN TILL FIKAGRUPPENGBG :)
  • emmisss

Tidigt ultraljud bokat den 21 nov kl 8.10...:) hoppas det är något där inne! :)

• Lowika
    emmisss skrev 2013-11-04 11:31:40 följande:
    Tidigt ultraljud bokat den 21 nov kl 8.10...:) hoppas det är något där inne! :)

Samma dag som jag fast jag gör det på eftermiddagen.
  • Lowika

Hmm ska på inskrivningssamtal imorgon. Men jag har ju redan varit där en gång, och tagit alla proverna... Vad sjutton ska vi göra imorgon liksom? "Prata" igen?...

Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg