VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
Är det någon som hänger med? Jag smygstartade redan idag men börjar officiellt på måndag den 1 april. Vill gärna se redan nu om någon är intresserad. Om ni vill delta med ett annat datum i början av april eller nu i slutet av mars går även det bra. Huvudsaken är att vi peppar och motiverar varandra, samt att vi som deltar är aktiva i tråden så länge som möjligt.
Vill man avsluta eller eventuellt avbryta/pausa sin medverkan i utmaningen skulle jag uppskatta att man skriver det innan man överger tråden. Jag skulle även tycka det vore kul om ni som vill delta fyller i det "formulär" ni hittar längst ned i detta inlägg, hur mycket ni vill fylla i samt vad ni svarar är upp till er.
LÄS IGENOM FÖRST!
Valfri viktminskningsmetod & träningsform gäller under dessa 8 veckor Det här är inte en tävling! Den enda man tävlar mot är sig själv Vi ska hålla en vänlig stämning i tråden och stötta varandra Vilken dag i veckan ni väger er får ni bestämma helt själva!
Ålder:
Startvikt:
Målvikt:
Hur jag ska gå ner i vikt/Metod:
Mitt startdatum för utmaningen:
Jag kommer att väga mig på:
Har du provat att gå ner i vikt förr?:
Om ja, med vilken/vilka metoder:
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-27 13:56
Mina svar på formuläret (lägger till längd också).
Ålder: 21
Längd: 170 cm
Startvikt: 109.2 kg
Målvikt: 65-75 kg
Hur jag ska gå ner i vikt/Metod: Egen variant av LCHF, sluta småäta, börja promenera, utesluta allt sött och sockrigt, sluta dricka läsk osv.
Mitt startdatum för utmaningen: 1 april
Jag kommer att väga mig på: Måndagar
Har du provat att gå ner i vikt förr?: Ja
Om ja, med vilken/vilka metoder: Endast med shakes och pulverdrycker (VLCD/LCD).