Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Grattis! Vad härligt
är 20 år och bor i bojsen har en liten tjej på 6 månader :)
Vilken bra tråd! Är 19 år, bor i Borlänge och har en son som föddes 9:e juni :)
Länge sen jag var här inne nu.. hur går det för alla med sina bebisar? Här går de fint, han har fått sina 3månaders sprutor i förrgår och de var ingeee kul! Usch..
Nu ropar han på mig, lär gå! Heheh.
Hej! Jag är 18 år, bor i Falun & har en son som precis fyllt 1år nu i lördags.
http://gabbimk.blogspot.com/
Hej jag bor inte i falun men bor i rättvik o har två barn 5år o 3år och är 24år går det bra
hejsan! jag heter malin och är 20år och har en dotter på 7månader och vi bor i bojsen, falun. undrar om det är någon som har lust att vara med på lite promenader ?
Hallå.. hur går det för alla med era bebisar? :)
Här är det full fart ! Lillkillen blev ju nyss 1år (!) och nu ska det hända någonting helatiden för att han ska vara nöjd. Idag har vi varit på lugnet och badat :)
Nu har jag gått hem på gravpenning för nästa bebis och min man är också hemma och tar hand om Alfons för mina fogar fixar inte riktigt det ensam längre..
Ja det är mysigt att bada. Så roligt för dom små :) Åh 5 månader, tiden går så fort nu tyckte nyss min lilla kille var nå sånt :)
.. Ja det är en till på gång, är beräknad till julafton :P
.... oj skrev "din minsta" för jag trodde du hade två barn. Men såg nu på din press att du hade ett.
Det låter väl som en bra vana :) Vi umgår med ett gäng andra föräldrar och vi brukar se till att göra någonting varje vecka med barnen (oftast flera gånger i veckan), öppna förskolan, bada, leklandet eller liknande..
Ja det gick fort.. Hann bara få tillbaka mensen innan den var borta igen :P Vi skyddadde oss inte men trodde väl inte att det skulle ta sig igen så fort.. Men men så kan det gå, ska bli mysigt med en till liten iaf :)