Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?
Jag är 21 år och har en son på 8,5 månad och nästa lilla bör dyka upp kring lucia :) Bor med min blivande man i centrala Falun.
Jag är 21 år och har en son på 8,5 månad och nästa lilla bör dyka upp kring lucia :) Bor med min blivande man i centrala Falun.
Här är det full fart ! Lillkillen blev ju nyss 1år (!) och nu ska det hända någonting helatiden för att han ska vara nöjd. Idag har vi varit på lugnet och badat :)
Nu har jag gått hem på gravpenning för nästa bebis och min man är också hemma och tar hand om Alfons för mina fogar fixar inte riktigt det ensam längre..
Ja det är mysigt att bada. Så roligt för dom små :) Åh 5 månader, tiden går så fort nu tyckte nyss min lilla kille var nå sånt :)
.. Ja det är en till på gång, är beräknad till julafton :P
Det låter väl som en bra vana :) Vi umgår med ett gäng andra föräldrar och vi brukar se till att göra någonting varje vecka med barnen (oftast flera gånger i veckan), öppna förskolan, bada, leklandet eller liknande..
Ja det gick fort.. Hann bara få tillbaka mensen innan den var borta igen :P Vi skyddadde oss inte men trodde väl inte att det skulle ta sig igen så fort.. Men men så kan det gå, ska bli mysigt med en till liten iaf :)