• Hugooo

Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?

Jag är 21 år och har en son på 8,5 månad och nästa lilla bör dyka upp kring lucia :) Bor med min blivande man i centrala Falun.

• Hugooo

Här är det full fart ! Lillkillen blev ju nyss 1år (!) och nu ska det hända någonting helatiden för att han ska vara nöjd. Idag har vi varit på lugnet och badat :) 

Nu har jag gått hem på gravpenning för nästa bebis och min man är också hemma och tar hand om Alfons för mina fogar fixar inte riktigt det ensam längre..

• Hugooo

Ja det är mysigt att bada. Så roligt för dom små :) Åh 5 månader, tiden går så fort nu tyckte nyss min lilla kille var nå sånt :)
    .. Ja det är en till på gång, är beräknad till julafton :P

• Hugooo

Det låter väl som en bra vana :) Vi umgår med ett gäng andra föräldrar och vi brukar se till att göra någonting varje vecka med barnen (oftast flera gånger i veckan), öppna förskolan, bada, leklandet eller liknande..

Ja det gick fort.. Hann bara få tillbaka mensen innan den var borta igen :P Vi skyddadde oss inte men trodde väl inte att det skulle ta sig igen så fort.. Men men så kan det gå, ska bli mysigt med en till liten iaf :) 

Svar på tråden Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?