Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Jag är 21 år och har en son på 8,5 månad och nästa lilla bör dyka upp kring lucia :) Bor med min blivande man i centrala Falun.
Jag blir 21 om en vecka och fick min dotter 13 maj, så hon är snart två månader. Hon är fortfarande lite liten för jag fick havandeskapsförgiftning och hon var tillväxthämmad med 27% så hon fick komma ut i v.34. Vi bor i bojsenburg:)
Vet inte om jag räknas om "ung" längre. Är tjugosju och har en son som snart fyller 7 år. Var nitton när jag blev gravid med honom men 20 när han föddes . Bor i Falun, i stan =).
Idag kom vår Lillebror kl 08.33 i morse.. Han var 51cm lång och vägde 3900g i v (39+3)
Efter totalt 4½timme.. Hann inte med bedövningen den här gången heller.. :-P