• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • Anonym (EJ slapp)

Det där har absolut inget med slapphet eller barnafödande att göra. Hände mig när jag var 16 och inte hade fått barn och kan hända nu när jag fött tre. EFTER mina barn så har flera olika gynelokoger talat om hur otroligt tight jag är, så det har inget med det att göra. Det händer i princip aldrig med min nuvarande man, som måste ha en perfekt storlek för mig, men det har hänt med män som haft antingen mindre eller större utrustning, och det har tenderat att hända oftare i vissa ställningar.

• Anonym (och?)

Men hur kan man ens bry sig om detta? Min man verkar tycka att ljuden är lite upphetsande....det handlar ju om sex...inte att man fiser. Det är ju luft som karln tryckt in...=)

• CelineL

Kan vara pinsamt men egentligen är det ju inte en stor grej. Enligt min erfarenhet händer det bara när killen drar ut kuken helt flera gånger för då trycker man ju in luft när han för in den igen. Så för att undvika det skulle jag säga att ni ska se till att han juckar mest inuti när ni kör doggy och inte drar ut den helt för ofta alt. att han för in den långsamt för då trycks inte lika mycket luft in. Dock är det ju skönt när han gör det snabbt så jag tycker det är värt några muspruttar ;)

• Anonym (hahaha)
    Anonym (skratta!) skrev 2013-07-01 02:16:18 följande:
    Jag har alltid haft det "problemet", händer oftast att det kommer in när killen drar ut den sakta och i en "sned" posision så att han liksom råkar "öppna" mig.

Då brukar jag slänga ur mig "Oj, nu kom det in luft"
    (Då är han ju medveten om att det ska ut sen oxå)
    Sen brukar det komma ut när han inte är i mig längre och jag spänner magen, skrattar, rör mig, hostar osv..
    Oftast så brukar det bli att man skrattar åt det tillsammans vilket gör att det kommer merSolig 

Ibland brukar jag även be killen vänta så jag får ta ut "skiten han släppte in" först.

Sluta oroa dig och gör det hela till en rolig grej istället    
    Hahaha...jag kan aldrig hålla mig för skratt när prutten kommer, och ju mer jag skrattar ju mer pruttar blir det...hahaha
  • Anonym (Jlots)

Det jag har upplevt är att vissa ställningar medför mindre muspruttar.
    Tex missionären 69 an mm. Dock verkar det som bakifrån är som gjort för muspruttar. Men va fasen man får väl skratta åt det istället för att bry sig .
    Lycka till !

• Anonym (air escapes violently.)

www.cosmopolitan.co.uk/love-sex/sex/a30040/12-sex-things-men-dont-care-about/

skitkul länk om saker som kvinnor oroar sig för som män struntar totalt i. Sex är sex! 

4. Any sounds your vagina may make during intercourse.
    Weird sex noises are totally normal and the only way they're horrible is when you stop mid-coitus to be like, "Oh, man. That was gross." No, it wasn't. What's gross is having sex one moment and then not having sex the next just because apparently you never shoved your hand in a tube of Gak growing up. This is what happens when you shove something into something tight and wet. Air escapes violently.

• Anonym (kille25)

Jag blev lite förvånad på ett nyfiket sätt första gången jag upplevde muspruttar, sen gjorde vi det snabbt till en rolig grej och jag bad henne dra in luft när vi inte hade sex för att göra muspruttar, å så satt vi och skrattade åt det, tycker bara det är roligt och fascinerande, känns lite som ett partytrick att kunna dra in luft och musprutta.

• Nyfiken om sex

Haha jag dör av skratt..

Haha detta med muspruttar måste nog vara 1 sak av de pinsammaste sakerna jag vet!

Jag blir så generad samtidigt som jag skrattar åt det.

• Anonym (Riko)

Min fru träffade jag när jag var 17 och hon 16.

Idag, 25 år senare har vi fem barn, varav fyra är vaginala förlossningar.

När hon var 16 hände det att hon fick slidpruttar, men inte idag.

Har aldrig förstått logiken i det.

• Anonym (Kalle)

Jag har levt med samma kvinna i 4 år. Förra veckan när vi skulle ha sex så gav hon plötsligt och för första gången jag kan minnas ifrån sig muspruttar? Hon förklarade att det hade kommit in luft. Kanske inget konstigt med det men jag började inbilla mig att hon kanske hade fått kuk någon timme innan vi skulle till och idka könsumgänge. Och att det var därför hennes mus helt plötsligt var fylld med luft? Nej, jag inbillar mig väl? 

• Be Ja
    Anonym (;)) skrev 2011-11-08 16:37:42 följande:

min man blir tänd på muspruttarna haha så d behöver inte alls vara en nackdel, jag muspruttade både innan jag hade fött barn och var trångare och även efter jag har fått barn och inte lika trång...muspruttarna tror jag beror på enbart LUFT :) skit i pruttarna o kör bara ;)

Precis kör på bara👍
Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?