• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • punx4life
    Anonym skrev 2011-11-08 01:20:46 följande:
    Muspruttar beror till stor del på en förslappning i slidmuskulaturen. Ett exempel på det har redan tagits upp i tråden, där någon började få pruttarna först efter barnafödandet.

Så för att undvika det så bör du träna upp din slidmuskulatur. Har du stora problem med pruttar så är du nästan garanterat väldigt slapp, vilket knappast är något som förhöjer känslan vare sig för dig eller killen.
    nog det dummaste jag har läst på länge...
    det beror ju på att det kommer in luft som sedan kommer ut...

det ända avtändande jag kan se med muspruttar är faktiskt om tjejen/kvinnan skäms för mycket av dem...
    det är normalt och lever man i ett förhållande så lär man sig vilka ställningar man ska undvika om man inte vill råka ut för dessa muspruttar...
  • Josse112
    Muspruttar beror till stor del på en förslappning i slidmuskulaturen. Ett exempel på det har redan tagits upp i tråden, där någon började få pruttarna först efter barnafödandet.

Så för att undvika det så bör du träna upp din slidmuskulatur. Har du stora problem med pruttar så är du nästan garanterat väldigt slapp, vilket knappast är något som förhöjer känslan vare sig för dig eller killen.
    Jag tror faktiskt inte alls att det är så. För mig har det hängt ihop med vilken partner jag har, i vissa förhållanden har jag inte släppt ifrån mig en enda musprutt och i andra en hel del (typ vid varje samlag). Det är nog inte så att mina slidmuskler ömsom blir förslappade och ömsom tränar upp sig själva, så det låter otroligt att det skulle bero på det. Som någon annan var inne på så beror det nog på mannens teknik till stor del. I de förhållandena jag har fått muspruttar har killarna tycks om att trycka in snoppen i sneda vinklar, lutade ovanifrån och "nedåt" och att snabbt rycka ut snorren för att sedan stoppa in den igen... (nästan som om de försöker få till en musprutt).
  • Grete

nog det dummaste jag oxå har läst på länge..haha...
    här på fl verkar jo 90% ha en hang up i förslappning.
    om man oroar sig hela tiden för va ens partner tycker om pruttar, o att vara för våt o skinflikar i baken är det bäst att sluta knulla...
    tycker jag.
    och ingen annan behöver tycka lika ;)
  • honkie

Njaaa. min tjej är tajt som ett as och pruttar aldrig, förra tjejen likaså. tjejen innan det var slappare och pruttade rätt ofta. inget som störde mig men misstänker helt klart att det beror på hur tajt bruden är.

• Josse112
    honkie skrev 2011-11-08 09:19:01 följande:
    Njaaa. min tjej är tajt som ett as och pruttar aldrig, förra tjejen likaså. tjejen innan det var slappare och pruttade rätt ofta. inget som störde mig men misstänker helt klart att det beror på hur tajt bruden är.
    Den här kommentaren är inte för att vara störig... men faktiskt så har det fallit samman med att de killarna med mindre kukar har orsakat mindre eller inga muspruttar, medan de välhängda männen brukar skapa en hel del. Jag vet inte hur det ser ut i största allmänhet, men så ser min erfarenhet ut, så det kanske kan bero på kukstorleken? Större kukar töjer ju slidan på ett annat sätt (slidan går från sitt naturliga mindre tillstånd till att töjas på djupet) vilket borde skapa någon slags sug som kan dra in luft.
  • honkie

Innan snackade du om sneda vinklar. varför ta upp storleken först nu?

• Josse112
    honkie skrev 2011-11-08 10:09:28 följande:
    Innan snackade du om sneda vinklar. varför ta upp storleken först nu?
    Jag har lärt mig att det kan vara känsligt här på FL efter några rejäla klavertramp... men som sagt, jag pratar bara utifrån egna erfarenheter. Varken slappfittad eller lillkukad behöver ta åt sig :S
  • honkie

Jmjo. men tror ändå du har fel. jag är inte särskillt stor men har ändå varit med om måååånga muspruttar med tjejer som varit lite större där nere. aldrig med de som varit små.

• Josse112
    honkie skrev 2011-11-08 10:18:40 följande:
    Jmjo. men tror ändå du har fel. jag är inte särskillt stor men har ändå varit med om måååånga muspruttar med tjejer som varit lite större där nere. aldrig med de som varit små.
    Jag vet inte som sagt. Jag tycker att det verkar konstigt bara att det händer med vissa sexpartners men inte med andra om det skulle ha en så enkel orsak som att tjejen är slapp. Jag har vart runt en del bland olika killar och med vissa sexpartners pruttar musen som attan och med andra inte. Min fitta kan omöjligt förändras så snabbt som jag har dragit över dessa män... slapp.... tight... slapp... tight... slapp... tight... osv
Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?