• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • Jimmie01

haha...visste man skulle få påhopp från ngn feminist! haha

• HäckHäxan
    Jimmie01 skrev 2011-11-13 16:41:51 följande:
    haha...visste man skulle få påhopp från ngn feminist! haha
    Vart har du blivit påhoppad? Vem är feministen då, måste ju vara du, för jag är inte feminist.
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • Anonym

vill bara tilllägga hur dumt det det där med att det det har med tjejens storlek att göra.. min tjej är jätte trång.. men det händer även oss ibland då det kommer in luft. om någon kille tycker det är avtändade får man uppfattningen att han är antingen ung o omogen eller bara oerfaren

• Jimmie01

eller att man är en av dom killarna som vågar vara ÄRLIG istället för politiskt korrekt

• Anonym
    Jimmie01 skrev 2011-11-13 17:24:29 följande:
    eller att man är en av dom killarna som vågar vara ÄRLIG istället för politiskt korrekt

jag är inte politisk korrekt o mig stör det inte. 
  • HäckHäxan
    Jimmie01 skrev 2011-11-13 17:24:29 följande:
    Fast i mina ögon verkar du mer störd än något annat just nu. Kan inte ens förstå skillnaden på ett påhopp och ett skämt, bestämt redan i förväg att din ärlighet skulle bli straffad på något sätt, bestämmer vilka andra människor som är feminister eller inte, snart kommer väl en fåordig analys på vilket parti jag röstade på i senaste valet liksom. Solig

Är det på allvar PK att tycka muspruttar är upphetsande eller hur menar du egentligen?

Varför är det liksom inte bara okej att de finns flera sanningar och att folk ser saker på olika sätt.
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • Anonym (tajt)

min tjej är riktigt tajt å skön men i vissa ställningar nästan bara bakifrån 99% när hon svankar som d blir pruttar,inget som stör mig alls dock!

• paret
    Anonym skrev 2010-12-29 22:34:18 följande:
    Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

Sluta med sex och gå i kloster, enda möjligheten att slippa det.
  • Anonym

Jag tror det är en kombination av vilken ställning, med hur man använder bäckenbottenmusklerna och att mannen drar ut kuken för långt så att luften får passage in. För mig är detta om jag svankar när vi kör bakifrån och jag aktivt använder musklerna. Då drar jag inåt liksom. Om kuken är inne blir det att man drar åt om den, men om kuken åker ut så drar man in luft istället. Detta hände mig även i unga år då jag enligt gyn var så pass vältränad i fittmusklerna att de inte lyckades få dit instrumenten och sätta spiral. 

Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?