Jan Banan01 skrev 2013-03-25 10:00:13 följande:
Håller med. Det händer alla någon gång och är absolut inget att hänga upp sig på.
Anonym skrev 2013-04-04 14:10:51 följande:
Åh, dessa muspruttar. Genomled en rejäl igår natt...
Killen har väl normalstor kuk (han är den enda kuk jag haft så har lite svårt att avgöra huruvida den är "stor", "liten" eller "mellan").
Vi får det nästan varje gång vi kör doggy. Har märkt att det är större chans att jag får det om han inte penetrerat mig innan den ställningen. Då är jag liksom för tajt. Så lite missionären innan doggy är inte helt fel! Om han mot förmodan skulle råka "slinka ut" och sedan köra kuken i fittan för fort igen så brukar det åka in en massa luft (jag spänner mig när han har kuken i mig och hinner inte slappna av när den slunkit ut och innan han åker in igen, tror det skulle gå bättre om han väntade lite innan han körde in kuken igen).
Killen är helt stencool vad gäller muspruttar! Detta uppskattas verkligen utav mig, men jag själv blir så generad att jag inte vet om vi ska fortsätta med sexakten efteråt (men det gör vi alltid!)
Som jag sagt tidigare. Det händer alla någon och absolut inget att hänga upp sig på. Luktfritt, dessutom