• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • mojnmeniito
    paret skrev 2013-03-17 20:53:33 följande:

Sluta med sex och gå i kloster, enda möjligheten att slippa det.
  • Jan Banan01
    redneck girl skrev 2010-12-30 12:12:46 följande:
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
    Håller med. Det händer alla någon gång och är absolut inget att hänga upp sig på.
  • Anonym

Åh, dessa muspruttar. Genomled en rejäl igår natt...
    Killen har väl normalstor kuk (han är den enda kuk jag haft så har lite svårt att avgöra huruvida den är "stor", "liten" eller "mellan").
    Vi får det nästan varje gång vi kör doggy. Har märkt att det är större chans att jag får det om han inte penetrerat mig innan den ställningen. Då är jag liksom för tajt. Så lite missionären innan doggy är inte helt fel! Om han mot förmodan skulle råka "slinka ut" och sedan köra kuken i fittan för fort igen så brukar det åka in en massa luft (jag spänner mig när han har kuken i mig och hinner inte slappna av när den slunkit ut och innan han åker in igen, tror det skulle gå bättre om han väntade lite innan han körde in kuken igen).

Killen är helt stencool vad gäller muspruttar! Detta uppskattas verkligen utav mig, men jag själv blir så generad att jag inte vet om vi ska fortsätta med sexakten efteråt (men det gör vi alltid!) 

• Jan Banan01
    Jan Banan01 skrev 2013-03-25 10:00:13 följande:
    Håller med. Det händer alla någon gång och är absolut inget att hänga upp sig på.
    Anonym skrev 2013-04-04 14:10:51 följande:
    Åh, dessa muspruttar. Genomled en rejäl igår natt...
    Killen har väl normalstor kuk (han är den enda kuk jag haft så har lite svårt att avgöra huruvida den är "stor", "liten" eller "mellan").
    Vi får det nästan varje gång vi kör doggy. Har märkt att det är större chans att jag får det om han inte penetrerat mig innan den ställningen. Då är jag liksom för tajt. Så lite missionären innan doggy är inte helt fel! Om han mot förmodan skulle råka "slinka ut" och sedan köra kuken i fittan för fort igen så brukar det åka in en massa luft (jag spänner mig när han har kuken i mig och hinner inte slappna av när den slunkit ut och innan han åker in igen, tror det skulle gå bättre om han väntade lite innan han körde in kuken igen).

Killen är helt stencool vad gäller muspruttar! Detta uppskattas verkligen utav mig, men jag själv blir så generad att jag inte vet om vi ska fortsätta med sexakten efteråt (men det gör vi alltid!) 
    Som jag sagt tidigare. Det händer alla någon och absolut inget att hänga upp sig på. Luktfritt, dessutom

• Anonym
    Jan Banan01 skrev 2013-04-04 18:38:50 följande:
    Som jag sagt tidigare. Det händer alla någon och absolut inget att hänga upp sig på. Luktfritt, dessutom

Är väl medveten om att det är luktfritt och så. Det är ju inga gaser, utan snarare luft som pressats in. Glad
  • Jan Banan01
    Anonym skrev 2013-04-04 18:54:25 följande:
    Är väl medveten om att det är luktfritt och så. Det är ju inga gaser, utan snarare luft som pressats in. Glad
    Precis.

• Anonym (ell)

Som någon nämnt tidigare så kan det vara för att man är lite slapp i muskeln därnere... Jag vet att jag är det, och att jag är lite stor där nere efter ett 3 år långt förhållande men en väldigt väl utrustad karl haha! Kanske inte så märkvärdigt, men jag tycker det märkts nu när jag har sex med "vanliga" killar.

Det jag gör- hela tiden, är att trycka. Som man gör när man bajsar. Jag slappnar nästan aldrig av där nere när jag har sex, och jag kniper så mycket och så ofta jag kommer ihåg! Enda gången jag känner jag kan slappna av, och bara njuta är när jag rider han, eller när jag är på topp. Om jag ligger ner, eller om jag står på alla fyra så märker jag att det blir som ett vakuum. 
    Också något att tänka på  att varje gång ni byter ställning och du märker att han är påväg ut från dig, tryck på och "följ med han ut". Om du förstår haha! ;)

• Anonym (skratta!)

Jag har alltid haft det "problemet", händer oftast att det kommer in när killen drar ut den sakta och i en "sned" posision så att han liksom råkar "öppna" mig.

Då brukar jag slänga ur mig "Oj, nu kom det in luft"
    (Då är han ju medveten om att det ska ut sen oxå)
    Sen brukar det komma ut när han inte är i mig längre och jag spänner magen, skrattar, rör mig, hostar osv..
    Oftast så brukar det bli att man skrattar åt det tillsammans vilket gör att det kommer merSolig 

Ibland brukar jag även be killen vänta så jag får ta ut "skiten han släppte in" först.

Sluta oroa dig och gör det hela till en rolig grej istället    

• Lever så
    Josse112 skrev 2011-11-08 09:04:30 följande:
    Jag tror faktiskt inte alls att det är så. För mig har det hängt ihop med vilken partner jag har, i vissa förhållanden har jag inte släppt ifrån mig en enda musprutt och i andra en hel del (typ vid varje samlag). Det är nog inte så att mina slidmuskler ömsom blir förslappade och ömsom tränar upp sig själva, så det låter otroligt att det skulle bero på det. Som någon annan var inne på så beror det nog på mannens teknik till stor del. I de förhållandena jag har fått muspruttar har killarna tycks om att trycka in snoppen i sneda vinklar, lutade ovanifrån och "nedåt" och att snabbt rycka ut snorren för att sedan stoppa in den igen... (nästan som om de försöker få till en musprutt).
    Det är min erfarenhet med.
  • Anonym (Hålet)
    Anonym skrev 2010-12-29 23:11:12 följande:
    Haha ja jo alltså det är ju skönt för mig vad han än gör, men det var ju så pinsamt, för direkt efter så kom han typ, eller han tog ut den och runkade tills han kom, vilket var direkt då. Men det var liksom... ja... fick bara en känsla av att det kom in luft och att kände mer som att det var som att jucka i tomma intet. Jag vet inte, så säger killar att det känns :P
    Jag vet vad som hände! Har hänt mig.. när du står i doggy och kanske ska ''spänna slidmuskeln'' lite så det bli tajtare så kan man typ ''spänna ut istället'' om du ställer dig själv i doggy och testar att spänna på olika sätt så kan du märka att du kan spänna ut din mus så den blir ganska tom... HAHA men asså jag har också gjort så och då ''drar man in musen'' istället för att spänner den. Fick öva på mig själv tills jag lärde mig att inte göra så!
Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?