• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Stella Polaris
    SOL10 skrev 2013-02-06 09:16:07 följande:
    Åh finns blå firestarter remix dress nånstans med BLÅ kantband?

Firestarter remix dress i färgen blue har blå kantband. Den i dark indigo har vita. Har beställt en i blue
  • SOL10
    Stella Polaris skrev 2013-02-12 12:59:43 följande:

Firestarter remix dress i färgen blue har blå kantband. Den i dark indigo har vita. Har beställt en i blue
    Näe. bara på produktbilderna visa det sig...
  • Stella Polaris
    SOL10 skrev 2013-02-19 23:04:28 följande:
    Näe. bara på produktbilderna visa det sig...

Jag har en här hemma som är nyinköpt, den är i färgen blue och har blå kantband. Det som skiljer mot produktbilden är sidenbandet. Det är av samma tyg som klänningen. (Lika på alla färgerna).
  • Stella Polaris
    Stella Polaris skrev 2013-02-20 14:20:44 följande:
    Jag har en här hemma som är nyinköpt, den är i färgen blue och har blå kantband. Det som skiljer mot produktbilden är sidenbandet. Det är av samma tyg som klänningen. (Lika på alla färgerna).

Ja, alltså bandet har inte samma färgpå alla klänningarna utan är i samma färg som klänningens färg. Och angående kantbanden så har den rosa rosa kantband, den mellanblåa har blåa kantband och den mörkblåa har vita kantband. Den finns i två olika blå så kolla färgen "blue" också.
  • SOL10

Precis, blev lite besviken på det men behåller.
  • Provocateur

Jag måste få lite råd! Vi ska döpa vårt barn och tänkte samtidigt överraska med vigsel! Jag ska inte ha nån brudklänning eller nåt utan har 2 odd molly klänningar det hänger mellan. Det ska vara casual, inget pompa och ståt.
    Den ena är Ka-ching pocket i chalk och den andra Sugar dress i silky white.
    Vilken skulle funka bäst?

• Stella Polaris
    SOL10 skrev 2013-02-20 23:52:39 följande:
    Precis, blev lite besviken på det men behåller.

Jag gillade tygbandet mer än sidenbandet! Vilken färg valde du på klänningen? Vad har du under den? Jag har (ja, eller ska ha i sommar) en vit underklänning med spets nedtill. Den är blank i tyget så inte klänningen "fastnar" i underklänningen. Underklänningen är lite längre än klänningen.
  • Stella Polaris
    Provocateur skrev 2013-02-21 00:21:59 följande:
    Jag måste få lite råd! Vi ska döpa vårt barn och tänkte samtidigt överraska med vigsel! Jag ska inte ha nån brudklänning eller nåt utan har 2 odd molly klänningar det hänger mellan. Det ska vara casual, inget pompa och ståt. Den ena är Ka-ching pocket i chalk och den andra Sugar dress i silky white. Vilken skulle funka bäst?

Jag röstar på Ka-ching
  • SOL10
    Stella Polaris skrev 2013-02-21 08:35:43 följande:

Jag gillade tygbandet mer än sidenbandet! Vilken färg valde du på klänningen? Vad har du under den? Jag har (ja, eller ska ha i sommar) en vit underklänning med spets nedtill. Den är blank i tyget så inte klänningen "fastnar" i underklänningen. Underklänningen är lite längre än klänningen.
    Blue, kör den nog till ett par jeans nu i början!

Fick bastillion vit jacka idag ursnygg! Tvekar dock på coterie bag.... Behålla eller ej? Osäker på om jag ska beställa jeansen read my hips, verkar vara blandad respons=

Fått ett begär efter multi flirtini hood, tror ni man kan få tag i den i strl 2 el 3? 
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV