• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Tokern

Hej på er! x stich, hur är den i stl? Jag brukar ha 34 i andra märken och har ngt odd molly i 1. Tror ni jag kan klämma in mig i en x stich i  0?

• Bossan

Tjat majjan här igen! Jag fick min flirtini hood multi i dag o den är underbar men fickorna är ihop sydda fast det är riktiga fickor om ni förstår vad jag menar, vill ju gärna ha fickor så tror ni man kan ta bort tråden? Eller kommer det bli fult? På bilderna använder modellen fickorna! Vad hade ni gjort?

• alexs mamma
    alexs mamma skrev 2012-02-18 23:18:53 följande:

Älskar OM man har inte haft råd att köpa ngn än. Har stått och klappat lite på några i vår lokala butik. Blir förvirrad över storlekarna dock. kannågon hjälpa mig vilken morsvara en 36a eller en 38a?

Jag vill kunna prova rätt storlek själv utan att en expedit kommer och hjälper till med massa olika sorlekar och sedan efter all hjälp går jag bara för att jag inte har råd... Det blir pinsamt... vill kunna porva rätt olika modeller för att kanske våga slå till. eller kanske våga mig på att köpa ngn begagnad....

Tack på förhand

M    

någon som kan storlekarna???
  • gambia90
    Bossan skrev 2012-02-21 17:38:59 följande:
    Tjat majjan här igen! Jag fick min flirtini hood multi i dag o den är underbar men fickorna är ihop sydda fast det är riktiga fickor om ni förstår vad jag menar, vill ju gärna ha fickor så tror ni man kan ta bort tråden? Eller kommer det bli fult? På bilderna använder modellen fickorna! Vad hade ni gjort?
    men så är det väl på alla koftor. meningen är väl att man skall sprätta bort tråden om man vill
  • alexs mamma
    SOL10 skrev 2012-02-21 20:11:40 följande:
    Jag har svarat o du ser det också på butikernas sidor

Om du menar ditt tidigare inlägg strax under mitt kan jag tyvärr inte läsa annat än   "str 1" resten av ditt inlägg är tomt, därför frågade jag igen...
  • Bambiblogg
    alexs mamma skrev 2012-02-22 15:33:03 följande:

Om du menar ditt tidigare inlägg strax under mitt kan jag tyvärr inte läsa annat än   "str 1" resten av ditt inlägg är tomt, därför frågade jag igen...

strl 0 = 34
    strl 1 = 36
    strl 2 = 38
    strl 3 = 40
    strl 4 = 42

Men sen kan det skilja sig rätt så mycket mellan olika plagg/stilar.      
    Besök gärna min blogg - www.alltforforaldrar.se/bambi
  • SOL10
    alexs mamma skrev 2012-02-22 15:33:03 följande:

Den heter det:)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV