• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Bossan

Ok, tack, jag har bara en kofta innan o det är en Wilma mankiller (tror den heter så) och där var inte fickorna sydda, men då tar jag bort tråden, jag älskar fickor!!!! Ha en härlig vår dag tjejer!

• NewYorker

Jag är sur.

Köpte en Frill Dress, vårens, av en säljare på Tradera. Den var enligt denne ny.

Får hem klänningen, som visar sig ha en fläck - den är blekt - på ena ärmen.
    Givetvis vill jag skicka tillbaka klänningen.

Motvilligt går säljaren med på det, men vägrar ersätta mig varken för för portot jag betalar för att få den skickad till mig, eller för returportot.
    Jag har alltså betalat 250 kr för ingenting.

Tyvärr hann jag lägga gott omdöme - grämer mig! - innan jag upptäckte fläcken.

Vad hade ni gjort?

• Jeninan

Hej!

Tänkte köpa en lovely knit på tradera. Är det olika märken på ärmen och bak beroende på säsong eller?

Vad ska man ha för storlek? Är 162 cm o väger 59 kg.       

• Stormis

Nån som vet hur vårens jeanskjol är i stl?

• Bambiblogg
    Jeninan skrev 2012-03-14 19:57:22 följande:
    Hej!

Tänkte köpa en lovely knit på tradera. Är det olika märken på ärmen och bak beroende på säsong eller?

Vad ska man ha för storlek? Är 162 cm o väger 59 kg.       

Ja, dom olika märkena beror på säsong. Men jag måste varna dig om att just Lovely Knit finns det mängder av falska kopior på...

Om du brukar ha S så motsvarar det en 1:a 
    Besök gärna min blogg - bambi.alltforforaldrar.se/
  • Trollens mamma

Vet att den här frågan är kanske lite malplacerad,men jag behöver hjälp!

Köpte nya swedish hasbeens idag,och hade den på mej när jag gjorde mat.Nu ser jag 5 små fettfläckar på ena skon!!!!Alltså HUR kan jag vara så DUM att jag har dyra skor på mej när jag lagar mat????!!!!

TIPS!Hur får jag bort det,eller ska jag behandla dom med nåt medel så dom hålls fina?     

• smulan0
    Trollens mamma skrev 2012-04-03 15:04:53 följande:
    Vet att den här frågan är kanske lite malplacerad,men jag behöver hjälp!

Köpte nya swedish hasbeens idag,och hade den på mej när jag gjorde mat.Nu ser jag 5 små fettfläckar på ena skon!!!!Alltså HUR kan jag vara så DUM att jag har dyra skor på mej när jag lagar mat????!!!!

TIPS!Hur får jag bort det,eller ska jag behandla dom med nåt medel så dom hålls fina?     
    Det är nog bara att smörja in helt toffeln med olja så dom får samma färg. Jag har för mig att det står hur man gör på swedish hasbeens hemsida
  • Konvaljen

Hej tjejer!
    Frågar er om råd och hoppas någon kan svara. Behöver tips på bra OM-plagg som funkar med mage, är i v21 med barn tre och jäklar i min låda vad det växer.
    Min wigwam-dress funkar inte, ser ut som ett tält och korta tunikor går också bort. Nu kör jag mkt koftor och jeans men vill ha något snyggt vårplagg.
    Vad hade ni för OM-plagg som gravida? Vilka funkar?

Jag har normalt strl 2-3, köpte en ny OM-kofta igår i strl 2 som satt bra över bysten.

Tacksam för alla tips!!

• Tokern

Halloj. Jag är lite inne på att köpa en elsewear skirt, men är lite osäker på hur mycket man ser igenom på de virkade partierna. Räcker det med leggings under eller kommer jag vara tvungen att ha underkjol också?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV