• GunnarMust

Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..

Hallå!!!

Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    Hur gör jag för att få tillbaka lusten?
  • Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
  • stortå

Bara att kalla henne för "fruntimmer" säger en hel del om dig

• Anonym
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:12:56 följande:
    Efter förlossningen blev jag helt enkelt väldigt avtänd. Det övergår mitt förstånd varför pappan ska vara med under förlossningen.  Förlossningen var för 5 månader sen..
    Det övergår mitt förstånd att det finns män som du. Jag tycker mest synd om din fru som inte fattar vilken skithög hon är gift med. USCH!
  • Korvas
    Anonym (Förbannad!!!!) skrev 2010-02-07 22:53:08 följande:
    Men varför ska kvinnan klara det själv när det är lika mycket mannens barn!!!! Nej det är inte larvigt att ha skuldkänslor, men det är DU som haft sex med grannfrun, så då får du ju stå för vad du gjort!! Det är ju knappast nån som tvingat dig eller??!!!! Förstår verkligen inte hur du tänker!!! Tala om för din fru vad du gjort, gör nåt bra!!!! Ge henne valet att stanna eller lämna dig. Du har redan gjort ditt val att svika din fru genom att ha sex med någon annan. Hon har gett dig det vackraste en människa kan ge någon annan, hon har burit ditt barn i 9 månader och sen stått ut med massa smärta för att föda fram det och så gnäller du över att din lust för henne försvunnit. Istället för att ha sex med grannfrun så kunde du löst problemen genom att prata med din fru!!!!
    Instämmer till fullo. Jag hoppas för din frus skull att du är ärlig och berättar.
  • che

Varför starta en sådan här fiktiv tråd? Bara för att göra folk irriterade? Jag förstår inte vitsen.

• Anonym (LOL)
    GunnarMust skrev 2010-02-07 20:56:55 följande:
    Hallå!!!
    Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    GÅ TILL GRANNFRUN SÅ KOMMER NOG LUSTEN TIBAX..
  • Philipsson
    stortå skrev 2010-02-12 21:13:29 följande:
    Bara att kalla henne för "fruntimmer" säger en hel del om dig
    Precis. Som alla kvinnor som kallar män för "gubbar".
  • Anonym

Mäh... Fy vad jag började må dåligt nu. :( stackars din fru.

• Anonym (...)

Finns väl knappast någon lag som tvingar pappor att vara med på förlossningen. Dumt att inte tala om för henne innan att du inte ville.

• ho0mii3z
    GunnarMust skrev 2010-02-07 20:56:55 följande:
    Hallå!!!
    Vet att detta är en gammal tråd men måste bara säga:

1. såklart du ska ha skuldkänslor, de är ju otrohet du skriver om! Snacka om att svika din tjej!
    2. Ta och prata med din kvinna om dina känslor och du kan alltid vända dig till en psykolog. Finns olika spärrar som kan sättas upp efter man bevittnat en förlossning, men det verkar inte vara ett alternativ i ditt fall eftersom du redan efter 5 månader doppat masken någon annanstans!

3.  Var en man och berätta otroheten och låt henne få veta vad du gjort och få en chans till att bestämma hur HON vill ha det! Du utsätter ju henne för smitta då du ligger runt. SKÄMS!
  • NicKnejm

Fejktråd. Hade em man verkligen haft behov av råd/tips skulle nog initiala inläghet vara mer uttömmande och längre.

• Philipsson

Det är helt naturligt att man tappar lusten att sätta på sin fru efter förlossningen. Precis som att det är helt normalt att kvinna tappar lusten att pippa efter förlossningen.

Det bästa vore kanske om du sökte upp prostituerade under denna svåra tid ty att ligga med en sexförsäljerska kan väl knappast betraktas som otrohet.

• Anonym (?)

Varför tänder du inte på henne? 

• Raggartjejen
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:12:56 följande:
    Efter förlossningen blev jag helt enkelt väldigt avtänd. Det övergår mitt förstånd varför pappan ska vara med under förlossningen. 
    Förlossningen var för 5 månader sen..
    Vem har sagt att pappan SKA  vara med på förlossningen?
    De flesta föder VILL det eftersom det är deras barn också. 
    Hur gammal är du? Du låter väldigt omogen!
  • Raggartjejen
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:44:15 följande:
    Jag ser ingen som helst anledning för pappan att närvara under förlossningen. Kvinnorna hade inget problem med att genomföra denna handling förr och har således inga problem med att genomföra det i nuläget.
    Är det larvigt att ha skuldkänslor för att man gängat med grannfrun? 

Varför är du otrogen?
    Varför ville du bli pappa?
  • Anonym (Wtf)
    Raggartjejen skrev 2024-09-23 16:00:10 följande:
    Varför är du otrogen?
    Varför ville du bli pappa?
    Förväntar du dig verkligen att han ska svara nu 14 år senare?
  • Anonym (Man)

TS gick nog vidare med grannfrun

Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..