• GunnarMust

Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..

Hallå!!!

Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    Hur gör jag för att få tillbaka lusten?
  • Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
  • FixarFrasse
    Anonym skrev 2010-02-07 21:32:53 följande:
    Kanske ska söka upp någon att prata med då? så du får bort problemet. Fattar inte heller varför ni killar ska vara med på förlossningen och jag hade innan vårt första barn kom hört talas om den där depressionen för killar så därför sa jag till min kille att han under inga som helst omständigheter fick titta där nere på mig under förlossningen.
    Men kom igen, ingen som inte skolkat alla årskurser i grundskolan, eller blundat under 20 års TV-tittande har väl missat hur en tjej ser ut "därnere" under en förlossning. Det är liksom inte en total överraskning. Och känner man att man inte klarar det, ja då ska man kanske inte kolla. Barnmorskan frågade t o m mig om man ville kolla, och just då ser ju de flesta bara sitt barn som försöker kämpa sig fram, inget j-a erotiskt!
  • Anonym
    FixarFrasse skrev 2010-02-07 21:45:18 följande:
    Men kom igen, ingen som inte skolkat alla årskurser i grundskolan, eller blundat under 20 års TV-tittande har väl missat hur en tjej ser ut "därnere" under en förlossning. Det är liksom inte en total överraskning. Och känner man att man inte klarar det, ja då ska man kanske inte kolla. Barnmorskan frågade t o m mig om man ville kolla, och just då ser ju de flesta bara sitt barn som försöker kämpa sig fram, inget j-a erotiskt!
    Det är väl ingen som sagt att man ser något erotisk utan när man som kille ser barnet där nere kan det innebära att när man väl ska ha sex med sin tjej så tar det stop för att man tänker på att kuken ska in där man sett barnet komma ut och blir en konflikt i huvudet. Jag som tjej har faktiskt upplevt detta några gånger även om jag inte haft någon depression och då tar det bara stop.
  • GunnarMust
    FixarFrasse skrev 2010-02-07 21:45:18 följande:
    Det är ganska stor skillnad på att se det "live" mot att se det på tv. Jag kommer nog aldrig få bort dom där bilderna jag fick i skallen efter förlossningen.
  • Anonym
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:51:20 följande:
    Det är ganska stor skillnad på att se det "live" mot att se det på tv. Jag kommer nog aldrig få bort dom där bilderna jag fick i skallen efter förlossningen.
    Håller helt med och jag som fått 2 barn kan endå inte se när kvinnor föder barn på tv och skulle aldrig klara av att gör det på riktigt. men hoppas att du får den hjälp du behöver och att din tjej förstår dig.
  • GunnarMust
    Isnogood skrev 2010-02-07 21:36:43 följande:
    Grannfrun..?
    Höhöhö.. Väldigt lustigt, men jag har faktiskt redan tagit upp problemet med henne.. 
  • GunnarMust
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:38:01 följande:
    Har du tittat på din frus fitta sen ni kom hem efter förlossningen?
    Nej.. den attraherar mig inte längre. Tar mig hellre en rejäl runk i sånna fall:)
  • FixarFrasse
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:51:20 följande:
    OK, alla kan hantera saker och ting olika. Men hur långsökt motvation man än försöker hitta; att knulla grannfrun är väl Fan inte OK för det?!
    Hade du velat ha en bra relation kunde du väl ringt en terapeut eller vadsomhelst?
    Klart som Fan att du ska ha skuldkänslo för att spänna på grannfrun; Sorry kompis, men jag tycker att du är ett rövhål.
  • Mandi74
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:58:31 följande:
    Nej.. den attraherar mig inte längre. Tar mig hellre en rejäl runk i sånna fall:)
    Men hur vet du att den inte attrahera dig om du inte sett den efter förlossningen?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • FixarFrasse

....tror iofs fortfarande att du är Troll som fått 5 minuter för mycket av mitt liv. Tack & Hej.

• GunnarMust
    FixarFrasse skrev 2010-02-07 22:03:00 följande:
    ....tror iofs fortfarande att du är Troll som fått 5 minuter för mycket av mitt liv. Tack & Hej.
    Gå och lägg dig. Är det nån som trollar här är det du..
Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..