• GunnarMust

Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..

Hallå!!!

Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    Hur gör jag för att få tillbaka lusten?
  • Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
  • Anonym (Förbannad!!!!)
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:25:01 följande:
    Det är nog lite vad som har drabbat mig.. Kan någon förklara för mig varför mannen ska vara närvarande under förlossningen?? 
    Om du inte klarar av att vara med när din fru föder ERAT barn så ska du banne mig använda kondom och inte sätta några barn till världen. Varför skulle pappan INTE  vara med???? Ni är två om att få barn, din fru har varit gravid i 9 månader och kanske haft problem med gravidsymtom och sen dessutom föda barnet, klart som fan att du ska vara med å stötta henne då!!!!! Å sen sätta på grannfru och gnälla över skuldkänslor, vad fan är det för larv!! Stå för vad du gjort och berätta för henne, så hon kan välja om hon vill ha dig kvar eller lämna dig!!!!!!
  • GunnarMust
    Anonym skrev 2010-02-07 21:32:53 följande:
    Kanske ska söka upp någon att prata med då? så du får bort problemet. Fattar inte heller varför ni killar ska vara med på förlossningen och jag hade innan vårt första barn kom hört talas om den där depressionen för killar så därför sa jag till min kille att han under inga som helst omständigheter fick titta där nere på mig under förlossningen.
    Trevligt att jag inte är ensam om mina åsikter.. Vem ska man ta kontakt med om man behöver hjälp?
  • Isnogood
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:35:39 följande:
    Trevligt att jag inte är ensam om mina åsikter.. Vem ska man ta kontakt med om man behöver hjälp?
    Grannfrun..?
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • spaceylisie
    Ta upp det med din BVC-sköterska. Hon kan hänvisa dig vidare till psykolog/terapeut alt. familjerådgivare.
  • Mandi74

Börja runk istället för att sätta på grannfrun, då kanske du slipper få skuldkänslor.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Har du tittat på din frus fitta sen ni kom hem efter förlossningen?

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym
    e ju tjej och min kille har inte haft något problem efter förlossningarna men vet att de finns utbildad peronal på BHV (BVC) som man kan få prata med när man som mamma har förlossningsdepression så vore kanske idé att bara fråga henne. Eller om du tar kontakt med någon egen psykolog eller någon anna som är utbildad. Vad jag vet så ska det gå på högkostnadsskyddet. Men framför allt så tycker jag att du ska ta upp detta med din tjej. och googla på detta så ni får veta mera.
  • Ziitoo

Luktar rikspucko här tycker jag!

Emmi Isabell ♥ Mammas och pappas lilla älskling!
  • GunnarMust
    Anonym (Förbannad!!!!) skrev 2010-02-07 21:35:33 följande:
    Om du inte klarar av att vara med när din fru föder ERAT barn så ska du banne mig använda kondom och inte sätta några barn till världen. Varför skulle pappan INTE  vara med???? Ni är två om att få barn, din fru har varit gravid i 9 månader och kanske haft problem med gravidsymtom och sen dessutom föda barnet, klart som fan att du ska vara med å stötta henne då!!!!! Å sen sätta på grannfru och gnälla över skuldkänslor, vad fan är det för larv!! Stå för vad du gjort och berätta för henne, så hon kan välja om hon vill ha dig kvar eller lämna dig!!!!!!
    Jag ser ingen som helst anledning för pappan att närvara under förlossningen. Kvinnorna hade inget problem med att genomföra denna handling förr och har således inga problem med att genomföra det i nuläget.
    Är det larvigt att ha skuldkänslor för att man gängat med grannfrun? 

• GunnarMust
    Ziitoo skrev 2010-02-07 21:42:54 följande:
    Luktar rikspucko här tycker jag!
    Om du slutar tramsa i tråden så blir det nog bättre...
Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..