Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
Vad är problemet? Är det för att hon ser annorlunda ut eller beter hon sig på nåt sätt?
Tror du inte att det är övergående om förlossningen var nyligen? Det är ju en stor omställning.
Vad är problemet? Är det för att hon ser annorlunda ut eller beter hon sig på nåt sätt?
Tror du inte att det är övergående om förlossningen var nyligen? Det är ju en stor omställning.
Men är det verkligen din fru som är problemet? De flesta kvinnor, inkl. din grannfru antar jag, kan trycka ut stora kladdiga saker därnere. Vill du ha sex med någon efter att ha sett en förlossning?
Om detta nu är sant: Gör slut med din fru för hon förtjänar någon tusen gånger bättre än du
jag fattar inte dethär resonemanget. Varför skulle man inte vilja ha sex för att man sett sin fru föda barn? För att det såg "läskigt" ut? Så.. om jag står i duschen och min man springer in och har magsjuka och spyr osv då ska jag bli så avtänd för att jag vet hur han kan se ut i detta läge.. så att när han sen vill titta in i mina ögon och porra sig och ha sex så kommer jag resten av livet inte kunna släppa bilden av när han spyr..? Eller hur tänker man? Barn kommer ut den vägen, det är naturligt. Det finns dem som liggar analsex, där kommer också något ut. Eller oralsex och kyssar, tänk på allt som åker in där! (pizza, kaffe osv). Neeeej...
Tycker minsann inte att du verkar ha några problem alls, TS? VILL du lösa detta? För att du verkar ju rätt nöjd med att dissa din stackars fru och ligga med grannen. Ser inget annat än glada smileys och muntra ord här, när du berskriver situationen?
Handlar det kanske om att du får komplex för att något betydligt större än din kuk fick plats i din kvinnas underliv? Försök vara stolt istället, finns det något kvinnligare än att föda barn? Hon klarade av det! Tänk på när ni haft bra sex istället för att envisas med att repetera förlossningsbilder i huvudet. Hennes underliv ser förmodligen likadant ut nu som innan, det är bara dina tankar som spökar.
Har en bra lösning på otroheten med grannfrun också, föreställ dig henne föda barn. För det kommer hon med största sannolikhet att göra, om hon nu inte redan gjort det. Det kanske slutar med att du inte har något annat val än att sätta på killar istället : )
Som jag trodde, TS var inte här för att få hjälp eller råd.
Mäh... Fy vad jag började må dåligt nu. :( stackars din fru.