• GunnarMust

Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..

Hallå!!!

Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    Hur gör jag för att få tillbaka lusten?
  • Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
  • spaceylisie

Lusten finns ju. Annars hade du inte satt på grannfrun. Fortsätt ligga med henne för att inte knäcka din manlighet. Frugan din kommer ändå bara vara en tråkig mamma ett par, tre år till.

• Anonym

Vad är problemet? Är det för att hon ser annorlunda ut eller beter hon sig på nåt sätt?
    Tror du inte att det är övergående om förlossningen var nyligen? Det är ju en stor omställning.

• GunnarMust
    Anonym skrev 2010-02-07 21:03:14 följande:
    Vad är problemet? Är det för att hon ser annorlunda ut eller beter hon sig på nåt sätt? Tror du inte att det är övergående om förlossningen var nyligen? Det är ju en stor omställning.
    Efter förlossningen blev jag helt enkelt väldigt avtänd. Det övergår mitt förstånd varför pappan ska vara med under förlossningen. 
    Förlossningen var för 5 månader sen..
  • GunnarMust
    spaceylisie skrev 2010-02-07 21:01:14 följande:
    Lusten finns ju. Annars hade du inte satt på grannfrun. Fortsätt ligga med henne för att inte knäcka din manlighet. Frugan din kommer ändå bara vara en tråkig mamma ett par, tre år till.
    Jag vill ju givetvis inte ligga med grannfrun förstår du väl?
  • SuperDanil
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:13:32 följande:
    måste vara jobbigt för dig att bli tvingad. funderat på att anmäla för våldtäkt?
  • spaceylisie
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:13:32 följande:
    Oj, taskigt läge... Men du vet, vi kvinnor är mariga. "Kvinnans list ger mannen stånd", eller hur var det? Du lär vara en jävel i sängen! Vill du ligga med mig så snart jag fött den här knodden? Jag ska inte tvinga dig, men damn, man, you make me wanna lalalalalala!
  • Anonym
    GunnarMust skrev 2010-02-07 21:12:56 följande:
    Efter förlossningen blev jag helt enkelt väldigt avtänd. Det övergår mitt förstånd varför pappan ska vara med under förlossningen.  Förlossningen var för 5 månader sen..
    Har hört att det finns en slags depression som pappan kan drabbas av efter förlossningen. Framför allt om pappan ser nar barnet kommer ut. detta kan resultera i att pappan inte tänder längre på sin tjej. Men vet att det finns hjälp att få om det nu kanske är detta du har drabbats av.
  • spaceylisie
    Anonym skrev 2010-02-07 21:16:47 följande:
    Har hört att det finns en slags depression som pappan kan drabbas av efter förlossningen. Framför allt om pappan ser nar barnet kommer ut. detta kan resultera i att pappan inte tänder längre på sin tjej. Men vet att det finns hjälp att få om det nu kanske är detta du har drabbats av.
    Eller så bara tristess en vanlig södagkväll framför skärmen...
Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..