• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • läslusen

Uppdaterar lite och sprider lite hopp i hoppas hoppas-tråden ...
    Fick en liten kille för två veckor sedan. Har inte varit så aktiv i tråden då jag just råkade ut för havandeskapsförgiftning som ni skriver om, och det sedan varit fullt upp med att ta hand om den lille krabaten.

• Bette
    läslusen skrev 2009-11-29 20:09:18 följande:
    Uppdaterar lite och sprider lite hopp i hoppas hoppas-tråden ... Fick en liten kille för två veckor sedan. Har inte varit så aktiv i tråden då jag just råkade ut för havandeskapsförgiftning som ni skriver om, och det sedan varit fullt upp med att ta hand om den lille krabaten.
    Stort grattis till bebben.

Vi får träffa vår parvel på tisdag då vi har plan kejsarsnitt.

Bette
  • lisjau

Cemail.. Grattis grattis till den lille. Skönt att ni mår bra.
    kram

• Irma1

Cemali: Massa Grattis kramar från mig..

• Vardagslycka

Hej!
    Jag hoppar bara in för att fråga vad det är för spray och sprutor som ni tar? Jag ska göra ÄD på akademiska men har bara fått tabletter...

Grattis till er alla som lyckats och jag håller tummarna för övriga att det snart är er tur!

• heja06

Cemali. 1a bäbisen i denna tråden, en till på väg . Ta hand om er. Jättegrattis
    Bette!!! Lycka till imorgon. kramis

• Bette
    heja06 skrev 2009-11-30 17:29:12 följande:
    Cemali. 1a bäbisen i denna tråden, en till på väg . Ta hand om er. Jättegrattis Bette!!! Lycka till imorgon. kramis
    Hur går det för er med behandlingarna?

Ha det gott

Bette
  • heja06
    Bette skrev 2009-11-30 17:31:49 följande:
    Hur går det för er med behandlingarna?Ha det gottBette
    Jag väntar på att mensen ska börja, sen ska jag hitta ägglossningen. Så jag räknar med att det blir slutet på v50-början v51 (onsdag stänger de...). Håller modet uppe och hoppet bultar!!!
  • Bette
    heja06 skrev 2009-11-30 21:07:22 följande:
    Jag väntar på att mensen ska börja, sen ska jag hitta ägglossningen. Så jag räknar med att det blir slutet på v50-början v51 (onsdag stänger de...). Håller modet uppe och hoppet bultar!!!
    Hoppas att mensen kommer nu då så ni får sätta igång.

Bette
  • lisjau

God fortsättning till er. Jag hoppas ni hade en bra jul. Tänker på alla som är på gång med nya eller första försök.

är i vecka 20 snart och allt verkar vara okej. Ska på kontroll på tisdag.

kram på er

• Kaka76

God fortsättning allihopa!!

Jag börjar med Tab. Provera imorgon inför vårat sista försök! Håll tummarna

Kramisar Karin

• lisjau
    Kaka76 skrev 2009-12-25 22:24:45 följande:
    God fortsättning allihopa!!Jag börjar med Tab. Provera imorgon inför vårat sista försök! Håll tummarna Kramisar Karin
    Håller alla tummar jag kan!!!!!!! :)
  • SaltBöna
    Kaka76 skrev 2009-12-25 22:24:45 följande:
    God fortsättning allihopa!!Jag börjar med Tab. Provera imorgon inför vårat sista försök! Håll tummarna Kramisar Karin
    Äntligen är du igång Kaka. {#lang_emotions_laughing} 

Önskar alla ett gott nytt år och att 2010 blir ett bra år för oss alla med många plus i tråden!

kramar {#lang_emotions_heart}
  • Kaka76

GOTT NYTT ÅR!!!!!{#lang_emotions_cheers}

Saltböna: Jätte skönt att äntligen vara igång!

Kramar Kaka

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3