Hoppas Hoppas del 3
Åhh vad bra att du förnya tråden!
Hur mår du?
Åhh vad bra att du förnya tråden!
Hur mår du?
Jag tycker dina symptom låter lovande
Själv mår jag bra! Har inte pratat med SU än, är på utbildning med jobbet hela veckan så det är väldigt svårt att komma ifrån å ringa
Hoppas jag kan smita iväg en stund imorgon.
Håller mina tummar för dig!
Kram
Iram1: Näääe vad ledsamt Varför ska vi ha sådan otur
Många kramar till er.
Lisjau: Beklagar sorgen, det är alltid jobbigt när man förlorar någon nära!
Ta hand om er!
Kramar
Lillaliten: Håller tummarna att det blir ett plus på måndag!!! Kram
Lillaliten: Neeeej! Är så ledsen för er skull finns inga ord som kan trösta...jag vet.. har varit där själv
Många KRAMAR Kaka76
Hallå Tjejer!
Jag har haft lite semester från FL efter mina två misslyckade behandlingar. Nu har vi fått tid för vårt sista försök och det blir pel. v4. Ser fram emot det med kluvna känslor eftersom det är det sista försöket vi får...men men...vi hoppas på tredje gången gillt!!
Heja06: Hoppas nu att mensen sköter sig så du hinner med ett förök innan jul! Jag håller tummarna.
Saltböna: Välkommen till tråden! Spännande att det snart är dags för ET. Jag mådde dåligt av medicinerna min andra behandling ,men kände inte av något första gången. Kan nog variera lite från gång till annan. Hoppas Hoppas att ni lyckas på första försöket!
Plockhöna: Redan v25! Låter härligt!!
Lisjau: Det går framåt för dig också v14. Njuuuut hoppas att jag också kommer hamna där!
Lillaliten: Tänker på dig! Hur många försök har ni gjort? Får ni fler i Sverige?
Många varma kramar!!
Cemali: STORT GRATTIS !!!!!
Många Kramar från mig
God fortsättning allihopa!!
Jag börjar med Tab. Provera imorgon inför vårat sista försök! Håll tummarna
Kramisar Karin
GOTT NYTT ÅR!!!!!
Saltböna: Jätte skönt att äntligen vara igång!
Kramar Kaka
Tråden går snart ut här kommer den nya:
www.familjeliv.se/Forum-7-147/m49687191.html