• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • heja06

Saltböna: Nej det gör inget.
    Jag missade denna gången...vet inte var min ÄL tog vägen . Får sätta upp en tidi december istället. trist

• lisjau

jag missade också första gången man skulle börja spraya i en näsborre. Ingen fara alls!!
    tog vaccinet igår. varit dålig hela natten =P

kram på er

• SaltBöna

Tack för svaren tjejer! Nu har jag 'lärt mig' spraya i en näsborre {#lang_emotions_tongue_out} 

Trist heja att du missade din ÄL men du lär väl hinna med FET innan julstängt väl?!

Själv har jag tjuvstartat med att smaka på glöggen i helgen, får passa på innan ET {#lang_emotions_djavulsk}

Har för övrigt svårt att sova, vrider o vänder mig o somnar jag så vaknar jag titt som tätt under natten. Nån som upplevt detsamma? kan det vara ev en biverkning?!

kram

• heja06

Saltböna: Jo, jag hinner FET innan jul, om mensen sköter sig... Jag kommer testa varje dag när den kommer för att vara på säker sida.
    Jo, när jag tänker efter så sov jag nog ganska dåligt under sprayperioden...men upplevde det aldrig som en biverkning .
    kram

• Plockhönan

Hej.
    Lite uppdatering från mig. Nu är jag i vk 25 och magen är stor. Det sparkar och jag tror fortfarande inte att det är sant.

Jag läser tråden emellanåt och hoppas så att ni lyckas.

Jag håller tummarna jättehårt. Hoppas ni får den bästa julklappen någonsin.

Kramar

• lisjau
    Plockhönan skrev 2009-11-17 18:35:46 följande:
    Hej.Lite uppdatering från mig. Nu är jag i vk 25 och magen är stor. Det sparkar och jag tror fortfarande inte att det är sant.Jag läser tråden emellanåt och hoppas så att ni lyckas. Jag håller tummarna jättehårt. Hoppas ni får den bästa julklappen någonsin.Kramar
    Saknat dig plockhönan :)

Jag är nu i vecka 14 och väntar på magen. Börjar dock synas lite men jag bara väntar på att få känna sparkarna. När är du beräknas och hur upplever du spec på östra?

kram
  • SaltBöna

Vad härligt med lite positiv karma till tråden! Det finns faktiskt SU ÄD bäbisar på g! Vad glad jag blir för er Plockhönan och lisjau  {#lang_emotions_sunny}    Hmmm finns det inte en med BF väldigt snart, Cemali?

Heja din ÄL o mens borde kanske faktiskt få sig en 'uppsträckning' så den sköter sig o kommer enl plan!?

UL imorgon för min del och då får vi reda på när det är dags för ET. Börjar blir väldigt pirrig nu... Förövrigt mår jag rätt kasst av progynonen yr o illamående..hualigen!

kram alla

• Kaka76

Hallå Tjejer!

Jag har haft lite semester från FL efter mina två misslyckade behandlingar. Nu har vi fått tid för vårt sista försök och det blir pel. v4. Ser fram emot det med kluvna känslor eftersom det är det sista försöket vi får...men men...vi hoppas på tredje gången gillt!!

Heja06: Hoppas nu att mensen sköter sig så du hinner med ett förök innan jul! Jag håller tummarna.

Saltböna: Välkommen till tråden! Spännande att det snart är dags för ET. Jag mådde dåligt av medicinerna min andra behandling ,men kände inte av något första gången. Kan nog variera lite från gång till annan. Hoppas Hoppas att ni lyckas på första försöket!

Plockhöna: Redan v25! Låter härligt!!

Lisjau: Det går framåt för dig också v14. Njuuuut hoppas att jag också kommer hamna där!

Lillaliten: Tänker på dig! Hur många försök har ni gjort? Får ni fler i Sverige?

Många varma kramar!!

• Plockhönan

Hej igen.

Jag är t o m i vk 27..... jag räknade fel....

Lisjau: Jag går inte på Spec på östra... jag går i Borås. Men jag gör bara ultraljuden och läkarbesöken där, annars går jag på den vanliga mödravården. Men jag får gå på jättetäta kontroller. Nu går jag varannan vk och f r om december, varje vecka p g a att det är risk för havandeskapsförgiftning. Hur gör du?

Vad glad jag blir när så många är glada för vår skull här. Trodde man hade glömt bort mig i och med att jag inte har skrivit på så länge.

Har tänkt på en sak..... ingenting fungerade ju på mig vid IVF... men sen gjorde jag en tarmrensning och gick på akupunktur innan ÄD på SU satte igång. Kan det varit en skjuts tror ni?

Kramar

• lisjau
    Plockhönan skrev 2009-11-22 18:29:18 följande:
    Hej igen.Jag är t o m i vk 27..... jag räknade fel....Lisjau: Jag går inte på Spec på östra... jag går i Borås. Men jag gör bara ultraljuden och läkarbesöken där, annars går jag på den vanliga mödravården. Men jag får gå på jättetäta kontroller. Nu går jag varannan vk och f r om december, varje vecka p g a att det är risk för havandeskapsförgiftning. Hur gör du?Vad glad jag blir när så många är glada för vår skull här. Trodde man hade glömt bort mig i och med att jag inte har skrivit på så länge.Har tänkt på en sak..... ingenting fungerade ju på mig vid IVF... men sen gjorde jag en tarmrensning och gick på akupunktur innan ÄD på SU satte igång. Kan det varit en skjuts tror ni?Kramar
    Hihi, det går framåt : ) Har varit på två besök på vanliga mördravården men har fått tid på spec på östra. Jaha, det är pga av hvandeskapsförgiftningen dom kollar så noga. Har inte rikttigt fattat det. Men som sagt, ska på vårt första besök på spec den 3e dec. Sen får vi se om dom vill att jag bara ska gå där eller om jag även kommer ha tät kontakt med vanliga mvc.
    Jag tror absolut att tarmrensningen och akupunkturen hjälpte till!!

kram på er!!!
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3