• lisjau

Hoppas Hoppas del 3

NEEJJ Irma :( Guud va tråkigt. Men snart är det er tur, jag lovar!!!!!!

Massa kramar

• lisjau

Har mår ni tjejer? Själv är det väl sisådär. Sambons mamma gick bort i torsdags. Hon har varit sjuk ett tag. Men vi tar en dag i taget.

puss och kram på er.

• lisjau
    Lillaliten skrev 2009-11-02 13:35:34 följande:
    Hej tjejer! Är det någon av er som hört hur stor chansen är att gravtestet visar fel vid äd?!
    Tror inte det är nån större skilnad. är det plus så är det plus. Sen ska fostret gå tillbaka och gravhormonern försvinner. Man ska inte ta det för tidigt bara har jag fått höra.

kram
  • lisjau

lillaliten. Hoppas för er skull att det blir ett plus på mån. :)

• lisjau

lillaliten Massa tankar till er!!!!!!

• lisjau

jag missade också första gången man skulle börja spraya i en näsborre. Ingen fara alls!!
    tog vaccinet igår. varit dålig hela natten =P

kram på er

• lisjau
    Plockhönan skrev 2009-11-17 18:35:46 följande:
    Hej.Lite uppdatering från mig. Nu är jag i vk 25 och magen är stor. Det sparkar och jag tror fortfarande inte att det är sant.Jag läser tråden emellanåt och hoppas så att ni lyckas. Jag håller tummarna jättehårt. Hoppas ni får den bästa julklappen någonsin.Kramar
    Saknat dig plockhönan :)

Jag är nu i vecka 14 och väntar på magen. Börjar dock synas lite men jag bara väntar på att få känna sparkarna. När är du beräknas och hur upplever du spec på östra?

kram
  • lisjau
    Plockhönan skrev 2009-11-22 18:29:18 följande:
    Hej igen.Jag är t o m i vk 27..... jag räknade fel....Lisjau: Jag går inte på Spec på östra... jag går i Borås. Men jag gör bara ultraljuden och läkarbesöken där, annars går jag på den vanliga mödravården. Men jag får gå på jättetäta kontroller. Nu går jag varannan vk och f r om december, varje vecka p g a att det är risk för havandeskapsförgiftning. Hur gör du?Vad glad jag blir när så många är glada för vår skull här. Trodde man hade glömt bort mig i och med att jag inte har skrivit på så länge.Har tänkt på en sak..... ingenting fungerade ju på mig vid IVF... men sen gjorde jag en tarmrensning och gick på akupunktur innan ÄD på SU satte igång. Kan det varit en skjuts tror ni?Kramar
    Hihi, det går framåt : ) Har varit på två besök på vanliga mördravården men har fått tid på spec på östra. Jaha, det är pga av hvandeskapsförgiftningen dom kollar så noga. Har inte rikttigt fattat det. Men som sagt, ska på vårt första besök på spec den 3e dec. Sen får vi se om dom vill att jag bara ska gå där eller om jag även kommer ha tät kontakt med vanliga mvc.
    Jag tror absolut att tarmrensningen och akupunkturen hjälpte till!!

kram på er!!!
  • lisjau

Cemail.. Grattis grattis till den lille. Skönt att ni mår bra.
    kram

• lisjau

God fortsättning till er. Jag hoppas ni hade en bra jul. Tänker på alla som är på gång med nya eller första försök.

är i vecka 20 snart och allt verkar vara okej. Ska på kontroll på tisdag.

kram på er

• lisjau
    Kaka76 skrev 2009-12-25 22:24:45 följande:
    God fortsättning allihopa!!Jag börjar med Tab. Provera imorgon inför vårat sista försök! Håll tummarna Kramisar Karin
    Håller alla tummar jag kan!!!!!!! :)
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3