• Omorfia

Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?

Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!

• Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?
  • Milkina cerka

Cuthalion - Tack, sökte på Apolivareklamen+Johan Renck, o. där står det att den heter precis som du skriver, hamnade på Youtube..

• Milkina cerka
    Cuthalion skrev 2009-07-09 00:46:00 följande:
    Prova den här länken www.google.se/search&q=gammalst%C3%A5sc...=
    Yuotubelänken jag hamnade på var nr3, tack för hjälpen.
  • I have a kid
    Omorfia skrev 2009-05-07 21:25:17 följande:
    Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!
    THE RING!!!!!!!!!
  • Omorfia
    Milkina cerka skrev 2009-07-08 23:56:13 följande:
    [citat] Lika som bär!!! nymag.com/fashion/models/afohlin/adinafohlin/ ser betydligt mindre skrämmande ut här .
    Marginellt...

Roligt att den här tråden kom igång Jag tycker inte att hon är "ful" men hennes utseende passar verkligen inte reklamen. Låten är jättefin så blundar jag och tänker på Apoliva så kanske jag vill köpa grejerna, kanske..
  • Maggis
    Omorfia skrev 2009-07-09 08:04:44 följande:
    Marginellt...Roligt att den här tråden kom igång Jag tycker inte att hon är "ful" men hennes utseende passar verkligen inte reklamen. Låten är jättefin så blundar jag och tänker på Apoliva så kanske jag vill köpa grejerna, kanske..
    Nej, ful är hon inte. Men hon har otroligt speciella ögon och ett lite "hårt" utseende som inte är förenligt med det ljuva i sången. Tycker jag. Så det blir lite creepy med det där stirret. I övrigt så har jag använt apolivas produkter någon gång ibland. De är okej.
    //Maggis
  • Jazza

Men hon har så breda käkar att det ser ut som om ifall man träffar på henne i skogen, så kommer hon att bita i benet och inte släppa förrän det krasar (Pinnar i gummistövlarna hädanefter)

• Miot

Haha, jag håller med! Hon kunde ju ha varit Gollums syrra

• elektra1
    Pitufita skrev 2009-07-08 22:11:49 följande:
    Jag googlar o hon har fortfarande helt galet läskiga ögon - hon e inte ful alls måste jag hålla med om men hon ser läskig ut helt enkelt
    Hon har otroligt vackra ögon. Fashion bilderna med henne är fantastiska.
  • luutra

Roligt att alla hon tycker ser "creepy" ut, jag tycker tvärt om. Jättesöt visa och ett facinerande utseende, jag tycker dom lyckats jättebra! Mycket roligare än "sunda solbrända tillrättalagda blondiner med felfri hud". Detta är den nya reklamen, det ni efterfrågar känns väldigt gammaldags....

• luutra

Låten heter "Gammalståschans hjärtesuck", och är en gammal folkvisa. Texten är nyskriven.

Fr youtube.

• Pormoicheia
    luutra skrev 2009-07-09 18:47:12 följande:
    Roligt att alla hon tycker ser "creepy" ut, jag tycker tvärt om. Jättesöt visa och ett facinerande utseende, jag tycker dom lyckats jättebra! Mycket roligare än "sunda solbrända tillrättalagda blondiner med felfri hud". Detta är den nya reklamen, det ni efterfrågar känns väldigt gammaldags....
    Jag håller faktiskt med dig.

De har fått resopns på reklamen och det är ju det det går ut på.

Det jag känner klingar "fel" är Adinas hårda ansiktsdrag i kombination med den söta visan. Men å andra sidan är det kanske exakt den kontrasten de är ute efter just för reaktionens skull.
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • mrs Elliott

Jag tror att hela iden är att hon ska vara som ett väsen..ett skogsrå eller en huldra .det är det som får min man att gå igång på henne ..att hon är lite skrämmande ,men lockande.

• Jaxon

Tänkte precis starta en tråd om den där reklamen.. ha ha..

Alltså sämre reklam får man ju leta efter, den är såååå värdelös! Jag ryser!

ღ ღ De sparkar i min mage.... ღ ღ v29ღ ღ 79 dagar kvar till BF ღ ღ
  • Jaxon
    Jaxon skrev 2009-07-10 18:16:27 följande:
    Tänkte precis starta en tråd om den där reklamen.. ha ha.. Alltså sämre reklam får man ju leta efter, den är såååå värdelös! Jag ryser!
    Tycker visan är skitdålig oxå.. passar inte i nån reklam direkt....
    ღ ღ De sparkar i min mage.... ღ ღ v29ღ ღ 79 dagar kvar till BF ღ ღ
  • ALY538
    Jesster skrev 2009-05-08 08:37:16 följande:

Hon ser ut som en demon. Man väntar bara på att ögonen ska börja lysa på henne *ryser* Tänker på Apotekets reklam för hudkräm här på FL för ett tag sedan där modellen såg helt anorektisk ut.

Jag gillar verkligen Apotekets produkter men de borde byta företag som gör deras reklamer

Jag är glad över att den är borta. Dunderhumor har gjort en sketch där hennes ögon lyser.
  • ALY538
    trollslända 1 skrev 2009-07-08 13:50:19 följande:

Nu har jag bara läst TS men min sambo sa precis samma sak härom dagen! haha

boritolhäta
  • ALY538
    SusanK skrev 2009-07-07 23:34:44 följande:
    Skrattade till så högt att jag nästan skrämde mig själv.

Det är kanske deras taktik: Köp Apoliva eller dö.
    Haha, asgarv! 
  • felix le chat

Ja inte blev det kö i kassan till Apoteket efter denna reklam.

Fan va ojämnt han levererar denne Renck.
    katastrof reklamfilmer varvar med mästerverk som Tjernobyl serien.

Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?